Морський Вояж - круїзний туроператор Морський Вояж - круїзний туроператор

Відкриваємо світ разом

Телефонуйте щоб підібрати та забронювати круїз
+38 (095) 413-95-55 | +38 (050) 087-82-00

ruua

FAQ

  • Чи можливі проблеми з морською хворобою під час подорожі на ваших лайнерах?
    Всі наші лайнери побудовані за передовими технологіями: на кожному з них є так звані "стабілізатори качки". Тому морська хвороба вам не страшна. Досить просто уявити: водотоннажність наших кораблів від 75,000-225 000 тонн: це величезні мега-лайнери розміром з 13-17 поверхові готелі, що приймають на борт до 6000 тисяч чоловік. Довжина пішохідної вулиці з магазинами у центрі лайнера перевищує довжину футбольного поля, а розмір морського акваріума у барі "акваріум" -56 тонн. Важко уявити, щоб все це хоч якось могло бути схильне до качки.
  • Якого розміру каюти на кораблі? Чи не будемо тіснитися під час круїзу в кубрику на кшталт залізничного купе?
    Розмір кают на наших лайнерах цілком можна порівняти з розмірами міської квартири. Вони варіюється від 16 квадратних метрів у стандартній каюті до 100 м2 у королівських апартаментах., на нових лайнерах ми пропонуємо розміщення у двоповерхових каютах.
    Все каюты на наших кораблях равноценны или даже превосходят уровень 5- звездочных отелей на земле.
  • Який одяг ви рекомендуєте взяти до круїзу. Я чув, що в круїзі потрібні вечірні вбрання.

    Круїз - це унікальна подія, що запам’ятовується. Виходячи з цієї посилки, організатори відпочинку припускають наявність у мандрівників спеціального одягу для вечері. Існує три варіанти такого одягу:
    Casual (Повсякденна) - Штани та сорочки для чоловіків; спідниці/брюки та блузки/топи для жінок.
    Informal (Нарядна) - Піджаки/блейзери та штани для чоловіків; сукні/брючні костюми для жінок.
    Formal (Урочиста) - костюми/смокінг для чоловіків; вечірні/коктейльні плаття для жінок. (Це одяг знадобиться для капітанського прийому)

    Зверніть увагу на: кількість святкових вечорів, що передбачається у Вашому круїзі.

  • Хотілося б відзначити подію на кораблі. Чи це можливо?
    Немає проблем. На наших кораблях можна відсвяткувати день народження, просто повторити медовий місяць, влаштувати весілля чи просто здивувати кохану людину. Перебуваючи на борту, ви можете замовити в каюту живі квіти, шампанське або красиво запакований подарунок. Що стосується весілля, то цілком реально, перебуваючи на обрту, повінчатися в церкві зі справжньою церемонією.
  • Чи не буває нудно в круїзі, якщо лайнер цілий день у морі?
    У ті рідкісні дні, коли лайнер цілий день у морі, кожні півгодини в якомусь "районі" плавучого міста влаштовуються вистави, конкурси, концерти, дискотеки та шоу. Ви можете послухати хороший джаз або поспівати в караоке, замовити пісню в п’яно-барі, послухати регі в живому виконанні на палубі, влаштувати приватну вечірку для друзів або пограти в бридж, відпочити на верхній палубі біля басейну, займатися фітнес-центром.
  • Я відпочиваю з дітьми різного віку. Чи можливо поїхати до круїзу з новонародженим?

    У круїзи дітей можна брати із собою, вік яких не менше 6 місяців. На деяких маршрутах є обмеження віком дитини від 12 місяців. Уточнюйте маршрути під час бронювання.

    Ваш стюард доставить до каюти колиску для Вашого малюка.

    Висококваліфікована няня подбає про Вашу дитину, якщо Ви вирішите відправитися без неї на екстремальну екскурсію або нічну дискотеку. Послуги няні оплачуються окремо (приблизно 12$/год.)

    Офіціанти завжди будуть раді запропонувати Вашій дитині щось особливе з дитячого меню, а також забезпечать спеціальним дитячим стільцем у ресторані.

  • Я хотів би відправити до круїзу своїх батьків. На жаль, батько – інвалід. Наскільки комфортний відпочинок для людей похилого віку та людей з обмеженою рухливістю?
    Ви можете забронювати спеціальну каюту для людей з обмеженою рухливістю (Каюти з підвищеною площею, спеціально обладнаною ванною кімнатою). Пасажирам, які потребують інвалідних візків, рекомендовано подорожувати у супроводі компаньйона для забезпечення будь-якої необхідної допомоги. Фізичний стан таких пасажирів може дозволяти висадки на берег. У цьому випадку капітан надасть вам відповідні рекомендації. Пасажири повинні мати складну інвалідну коляску, що за розміром відповідає дверним отворам на судні.
  • Вдома я в середньому двічі на тиждень відвідую салони краси. Наскільки кваліфіковано працівників салону краси на лайнерах. Чи широкий спектр наданих ними послуг.
    На кожному лайнері є салон краси та SPA, у яких працюють висококваліфіковані майстри, які зарекомендували себе роботою у провідних стайлінг та СПА салонах світу. Це дозволить вам сміливо експериментувати зі своїм іміджем під час підготовки карнавалу або просто підтримувати звичну вам форму за допомогою перукаря та майстра манікюру та педикюру. Ви також можете побалувати себе масажем, відвідати курс ароматерапії або просто сходити в сауну.
  • Чи можна взяти з собою на борт лайнера ДОМАШНІХ тварин?
    Ні, на лайнері можуть бути лише собаки-повадирі.
  • Чи є на лайнері магазини?
    Так, на лайнері є магазини, і що важливо безмитної торгівлі! Точніше сказати галереї магазинів: від магазинів сувенірів та подарунків до парфумерних ювелірних. Є також магазини одягу, косметики, а також магазин, де продаються алкогольні напої та тютюнові вироби.
  • Наскільки обладнані каюти. Чи можна взяти фен та електробритву, праску та чи треба брати адаптер?

    Вам не знадобиться адаптер, тому що напруга на кораблі 220/110 вольт. Фен є в кожній каюті (якщо з якоїсь причини фен у каюті відсутній, зверніться, будь ласка, на стійку Guest Relations/Purses). Зрозуміло, за бажання Ви можете взяти свій власний фен.

    Прасів у каютах немає з техніки безпеки, і брати з собою теж не можна, якщо Вам необхідно погладити одяг, Ви завжди можете скористатися пральною послугою.

  • Якщо в каютах сейф, холодильник, мінібар?
    Так, у кожній каюті є сейф, холодильники. Міні бар є на лайнерах на всіх лайнерах категорії кают Suite, в каюту можна замовити лід.
  • Чи потрібно брати з собою рушники, щоб позасмагати біля басейну?
    Ні, біля басейну є контейнери з чистими рушниками, якими Ви можете скористатися. Рушники Ви можете взяти на свою карту, щоб зафіксувати отримання, у разі не повернення доведеться заплатити штраф.
  • В якій валюті я можу розплатитись на борту лайнера за додаткові послуги?
    Як правило, розрахунки на борту лайнерів за додаткові послуги проводяться у Євро (на європейських маршрутах) та у доларах США.
  • Чи можу я змінити ім’я/прізвище у броні круїзу?
    Так, Ви можете змінити ім’я/прізвище в броню круїзу, але не пізніше ніж за 35 днів до початку круїзу. У броні можлива зміна другого гостя, перший гість має залишатися без змін.
  • Коли необхідно реєструватися на лайнер?
    Середній статистичний час реєстрації на лайнер 12.00 (за місцевим часом). Реєстрація на лайнер закінчується за 2 години до відправлення лайнера. За годину до відплиття лайнер закриють для посадки.
    Зверніть увагу: час посадки на лайнер може змінюватись в залежності від маршруту.
  • Які документи я маю надати для реєстрації на лайнер?

    Вам необхідно мати при собі: паспорт, що діє, з усіма необхідними за маршрутом візами; он-лайн реєстрацію, що підтверджує заброньовану каюуи; заповнені посадкові форми. Замість вищеназваних документів ви отримаєте картку "Sea Pass", яка стане для Вас - перепусткою на лайнер, ключем від каюти, а також Вашою кредитною карткою для розрахунків на борту лайнера. Якщо Ви бажаєте, щоб Ваш багаж був доставлений до Вас у каюту, необхідно надіти заповнені багажні бирки на кожне місце багажу, за винятком ручної поклажі. Багаж може бути доставлений Вам протягом 2-4 годин після реєстрації. Найпізніший час доставки через 2 години після відправлення лайнера.

    Зверніть увагу: Якщо Вам необхідно регулярно приймати будь-які медикаменти, або у Вас є якісь речі, які можуть знадобитися до відправлення лайнера, рекомендуємо Вам взяти їх із собою, тобто. окремо від основного багажу.

  • Чи потрібно проходити паспортний та митний контроль у кожній новій країні за маршрутом проходження круїзу?

    Ні, на борту лайнера є спеціальна служба, яка відповідає за проходження паспортного та митного контролю.

    Зверніть увагу: У Вашому паспорті обов’язково повинні бути всі необхідні візи за маршрутом.

  • Чи можу я залишити лайнер не в кінцевій точці подорожі, а до закінчення круїзу в якомусь із портів заходу лайнера?

    Так, Ви можете залишити лайнер в будь-якому з портів заходу, але Ви зобов’язані інформувати про Ваше побажання менеджера компанії не пізніше, ніж за 14 днів до початку круїзу. Також Ви зобов’язані надати документи, що підтверджують наявність віз країни, в порту якої Ви хотіли б залишити лайнер.

    Зверніть увагу: компанія не повертає грошей за невикористані дні. Послуга передчасної висадки або підсадки в іншому порту платна.

  • Чи потрібно самим виносити з лайнера свій багаж, чи нам хтось допоможе?
    Якщо Ви бажаєте, щоб Ваш багаж доставили до пасажирського терміналу після закінчення круїзу, то Ви повинні будете виставити його в коридор у передостанній день круїзу до 12:00 ночі, попередньо одягнувши багажні бирки, які Вам видадуть того ж дня.
  • Як ми знайдемо багаж на причалі?

    Багаж гості можуть отримати в багажному терміналі при виході з лайнера згідно з номером на вашій багажній бірці.

    Дані вам бирки за кольором будуть точно відповідати часу виходу пасажирів з лайнера і розташування багажу в терміналі. Для того щоб отримати багажні бирки, Ви повинні заповнити спеціальну форму, яку доставлять до Вас в каюту в середині круїзу, вказавши кращий час виходу з лайнера. Бірку необхідно заповнити та відірвати корінець з ідентифікаційним номером. У передостанній день круїзу разом із багажними бирками Ви отримаєте таблицю, в якій буде вказано, якому часу виходу відповідає колір Вашої бірки.

    Після оголошення по радіо про те, що пасажири, що мають бірки з кольором аналогічним кольору вашої бірки, Ви виходите з лайнера і проходите в пасажирський термінал, де згруповано багаж з бірками відповідного кольору.