Морський Вояж - круїзний туроператор Морський Вояж - круїзний туроператор

Відкриваємо світ разом

Телефонуйте щоб підібрати та забронювати круїз
+38 (095) 413-95-55 | +38 (050) 087-82-00

ruua

Програма лояльності

Більшість круїзних компаній з цуллю отримання та утримання постійних клієнтів мають Клуби лояльності, членам яких пропонують знижки, пільги та різні привілеї в залежності від кількості круїзів.

Кожному клеїнту в першому круїзі пропонується заповнити спеціальну анкету та отримати початковий рівень Клубу постійних клеїнтів. Надалі рівень буде підвищуватися, що дасть можливість отримання все більшої та більшої кількості привілеїв на борту.

Якщо ви є членом клубу тієї чи іншої круїзної компанії та бронюєте круїз у нашій компанії:

- Через  заявку - обов’язково вкажіть  у своїй заявці  номер своєї клубної картки або повідомте про це співробітника відділу продажу.

- При бронюванні онлайн - введіть, де дозволяє система бронювання, номер своєї клубної картки. Якщо система бронювання не дозволяє автоматично запровадити у спеціальному розділі номер картки участі у Клубі лояльності - вкажіть про це у коментарях на останньому кроці бронювання. Співробітники відділу продажів зроблять Вам оновлений рахунок, якщо тариф круїзу члена клубу буде нижчим, ніж тариф, за яким було заброньовано круїз.

І в тому й іншому випадку наша компанія гарантує вам надання особливого тарифу круїзу і привілеїв, відповідно до рівня вашої участі в клубі лояльності круїзної компанії.

Інформація про Клуби лояльності круїзних компаній представлена нижче

Royal Caribbean International

Програма лояльності компанії Royal Caribbean International

Клуб постійних клієнтів круїзної компанії RCI – Crown & Anchor Society.
Загалом у Crown & Anchor Society (корона та якір) існує чотири рівні членства.

1 рівень "Gold Member" - складаються туристи, які здійснили мінімум один круїз з компанією RCI.
Надаються привілеї:
бонус при бронюванні наступного круїзу – до 200$;
запрошення на Welcome Back Party (крім лайнерів класу Oasis);
повідомлення електронною поштою про нові маршрути, знижки тощо;
додатковий бортовий кредит, якщо ви подорожуєте у каюті категорії Suite;
додатковий бортовий кредит, якщо ви подорожуєте круїзами, тривалістю від 12 днів або в круїзному турі;
круїзи для членів клубу Crown & Anchor Society;
подарунок.

2 рівень "Platinum Member" - складаються туристи, які здійснили 5 круїзів з компанією RCI.
Надаються привілеї:
бонус при бронюванні наступного круїзу – до 200$;
запрошення на Welcome Back Party (крім лайнерів класу Oasis);
пріоритетна реєстрація (якщо можлива її організація);
спеціальний зал відправлення, в якому надається континентальний сніданок;
спеціальна зустріч членів Platinum, Diamond та Diamond Plus;
одяг напрокат (якщо є);
член клубу значок;
ощадні сертифікати;
повідомлення електронною поштою про нові маршрути, знижки тощо;
спеціальна знижка на круїз, якщо ви подорожуєте в каютах з балконом або в каютах категорії Suite;
додатковий бортовий кредит, якщо ви подорожуєте у каюті категорії Suite;
додатковий бортовий кредит, якщо ви подорожуєте круїзами, тривалістю від 12 днів або в круїзному турі;
подарунок.

3 рівень "Diamond Member" - складаються туристи, які здійснили 10 круїзів з компанією RCI.
Надаються привілеї:
бонус при бронюванні наступного круїзу – до 200$;
запрошення на Welcome Back Party (крім лайнерів класу Oasis);
пріоритетна реєстрація (якщо можлива її організація);
спеціальний зал відправлення, в якому надається континентальний сніданок;
спеціальна зустріч членів Platinum, Diamond та Diamond Plus;
одяг напрокат (якщо є);
член клубу значок;
пріоритет у листі очікування на бронювання берегових екскурсій;
окремо виділена зона для членів даного рівня на лайнерах Freedom-класу та Oasis-класу;
пріоритетне вивантаження з лайнера;
ексклюзивна вечірка, що проводиться з 17:00 до 20:00 в одному з барів або ресторанів лайнера (конкретне місце повідомляється у вітальному листі,
що доставляється в каюту в перший день круїзу), участь у «щасливому годиннику» на покупку пива, лікерів та содової - знижка 25%;
щоденні сніданки з 08:00 до 10:00 у спеціальній зоні, розташованій в основному ресторані, пропонується безкоштовна кава кількох сортів;
повідомлення електронною поштою про нові маршрути, знижки тощо;
спеціальна знижка на круїз, якщо ви подорожуєте в каютах з балконом або в каютах категорії Suite;
пріоритет у листі очікування на запит столика в основному ресторані;
безкоштовне підвищення категорії каюти (доступне лише на круїзах від п’яти днів)*;
додатковий бортовий кредит, якщо ви подорожуєте у каюті категорії Suite;
додатковий бортовий кредит, якщо ви подорожуєте круїзами, тривалістю від 12 днів або в круїзному турі;
круїзи для членів клубу Crown & Anchor Society;
подарунок.

4 рівень «Diamond plus Member» – складаються туристи, які здійснили 24 круїзи з компанією RCI.
Передбачені такі привілеї:
бонус при бронюванні наступного круїзу – до 200$;
запрошення на Welcome Back Party (крім лайнерів класу Oasis);
пріоритетна реєстрація (якщо можливо);
спеціальний зал відправлення, в якому надається континентальний сніданок;
спеціальна зустріч членів Platinum, Diamond та Diamond Plus;
одяг напрокат (якщо є);
член клубу значок;
пріоритет у листі очікування на бронювання берегових екскурсій;
окремо виділена зона для членів даного рівня на лайнерах Freedom-класу та Oasis-класу;
пріоритетне вивантаження з лайнера;
ексклюзивна вечірка, що проводиться з 17:00 до 20:00 в одному з барів або ресторанів лайнера (конкретне місце повідомляється в вітальному листі, що доставляється в каюту в перший день круїзу), «щасливий годинник» на покупку пива, лікерів та содовою (знижка 25 %);
щоденні сніданки з 08:00 до 10:00 у спеціальній зоні, розташованій в основному ресторані, пропонується безкоштовна кава кількох сортів;
спеціальний подарунок від компанії, замовлення якого можна зробити самому члену клубу Crown & Anchor Society або його туристичному агенту, надіславши e-mail та вказавши час доставки;
доступ до зони Concierge lounge (після 17:00 доступ дозволено лише гостям віком від 18 років, в інший час гості до 18 років повинні перебувати у супроводі дорослих);
найкращі місця в театрі, на льодовому шоу та в акватеатрі (за запитом);
обід з офіцерами круїзного лайнера (для членів товариства з 49 бортовими кредитами та більше, на круїзах від 7 днів);
дорожчі кошти для ванної (для членів товариства з 49 бортовими кредитами та більше);
додатковий подарунок (для членів товариства з 49 бортовими кредитами та більше);
ощадні сертифікати;
повідомлення електронною поштою про нові маршрути, знижки тощо;
спеціальна знижка на круїз, якщо ви подорожуєте в каютах з балконом або в каютах категорії Suite;
пріоритет у листі очікування на запит столика в основному ресторані;
безкоштовне підвищення категорії каюти (доступне лише на круїзах від п’яти днів)*;
найкраще розташування та необхідний розмір столика в основному ресторані (за запитом);
безкоштовний семиденний круїз у каюті з балконом для членів товариства, що мають 100 та 150 бортового кредиту (не доступно на лайнерах Oasis of the Seas та Allure of the Seas);
безкоштовний семиденний круїз у каюті Junior Suite з балконом для членів товариства, що мають 200, 250 та 300 бортового кредиту (не доступно на лайнерах Oasis of the Seas та Allure of the Seas);
додатковий бортовий кредит, якщо ви подорожуєте до каюти категорії Suite (RL, RS, PS, SL, A1, A2, A3, CL, OS, FS, GS, JS);
додатковий бортовий кредит, якщо ви подорожуєте круїзами, тривалістю від 12 днів або в круїзному турі;
круїзи для членів клубу Crown & Anchor Society;
подарунок.
*Привілей не поширюється на Новорічні та Різдвяні круїзи. Підвищення категорії каюти дається, виходячи зі статусу члена клубу, бортових кредитів, кількості круїзів з RCI.
Можливість підвищення категорії каюти закінчується за 4 дні до відправлення та недоступна для бронювання безпосередньо на борту будь-якого лайнера.
Як стати членом клубу? Стати членом клубу Crown & Anchor Society можна після першого круїзу, здійсненого з компанією RCI, заповнивши анкету на сайті компанії або на стійці реєстрації під час круїзу.

Celebrity Cruises

Програма лояльності компанії Celebrity Cruises

Особливі привілеї пасажирів різних категорій кают.

Пасажири кают з балконом категорії Concierge мають можливість користуватися такими привілеями:
•пріоритетна реєстрація на борт;
•пріоритетна посадка та висадка;
•пріоритетне розсадження в головному та альтернативних ресторанах;
•вітальне шампанське;
•свіжі квіти та фрукти, доставка закусок у нічний час;
•халати та лазневі рушники з єгипетської бавовни;
•кілька видів подушок на вибір;
•масажний душ Hansgrohe;
•чистка взуття;
•транспортування багажу;
•експрес доставка багажу;
•парасолька від сонця та бінокль;
• канцелярське приладдя в каюті.

Каюти категорії Aqua Class.
Любителям SPA-задоволень відмінно підійдуть каюти категорії Aqua Class, розташовані вище за інших кают і найближче до SPA-салону.
Привілеї для пасажирів кают категорії Aqua Class:
•пріоритетна посадка та висадка з лайнера;
• пріоритетне розсадження в альтернативному ресторані Blu;
• щоденна доставка води та чаю в каюту;
•вибір подушок;
•набір для ароматерапії;
•халати та капці;
• душова панель Hansgrohe;
• особистий консультант у SPA-салоні;
•wellness-програми;
• вільний вхід до релаксаційної зали та Перського Саду.
Каюти категорії Aqua Class є лише на лайнерах Solstice Class.

Привілеї для пасажирів кают категорії Suite:
•пріоритетна реєстрація на борту лайнера;
•вітальне шампанське, фрукти, квіти;
•послуги дворецького (розпакування та упаковка багажу, доставка обіду, вечірнього чаю, вечірньої закуски, кави, вечеря в каюту);
•пріоритетне розсадження у всіх ресторанах;
•сніданок у каюту;
•1 безкоштовне резервування столика в ресторані під час тижневого круїзу; 2 безкоштовні резервації столика в ресторані в круїзі тривалістю більше 7 днів;
•халати, пляжні рушники;
• доставка багажу;
•безкоштовне чищення взуття.

Клуб постійних пасажирів Captain`s Club.
Celebrity Cruises заохочує своїх гостей за вірність компанії та вже після першого круїзу надає можливість вступити до Captain Club (Капітанський Клуб).
У Captain`s Club є 3 рівні з відповідними привілеями:

Рівень Classic – «Класичний» (1-4 бали, після 1 круїзу) надає:
безкоштовний доступ до сервісно-довідкової служби Loyalty Desk для членів Captain’s Club (до круїзу);
безкоштовний доступ до сервісно-довідкової служби Loyalty Host на борту;
набір знижок купонів на послуги на борту лайнера;
безкоштовний запит авіаперельоту при бронюванні круїзу;
бронювання місць у спеціальних ресторанах доступне до початку круїзу;
щорічні запрошення до круїзів для членів Captain’s Club, передбачені знижки та спеціальні заходи для членів клубу;
підвищення категорії (на 1 категорію, за умови наявності місць);
безкоштовні новинні бюлетені On-line Captain’s Club;
ексклюзивна вечірка для членів клубу – Captain’s Club Celebration.

Рівень Select – «Вибраний» (5-9 балів) надає:
всі привілеї 1 рівня Classic, а також:
25% знижки на будь-який 1 пакет в Інтернет-кафе на борту;
безкоштовне прасування (2 речі на 1 особу);
стандартні послуги пральні (прання, сушіння) для 1 набору речей за економічною ціною 20 $ (діє в круїзах тривалістю 12 і більше ночей);
пріоритетна черга посадки на борт;
запрошення на безкоштовний винний семінар на борту;
пріоритетний статус на аркуші очікування під час замовлення екскурсій;
запрошення на ексклюзивну вечірку – Senior Officer’s Cocktail Party;
можливість набути членства рівня PLATINUM у клубі любителів круїзів Royal Caribbean’s - Crown & Anchor Society.

Рівень привілеїв Elite «Елітний» (понад 10 балів) надає:
всі привілеї 1 рівня Classic, 2 рівня Select, а також:
доступ до приватної зони висадки з лайнера після завершення круїзу, де сервірується континентальний сніданок;
безкоштовне прасування 2 предметів одягу;
безкоштовна хімчистка 1 предмета одягу;
безкоштовно 90 хвилин доступу до Інтернету;
пріоритетна черга висадки, коли лайнера стоїть на тендері;
пріоритетний статус на аркуші очікування під час замовлення столика в ресторані;
запрошення на елегантну, класичну Чайну Церемонію;
безкоштовний доступ до Persian Garden (в один із днів, коли лайнер пришвартований у порту, на Ваш розсуд);
доступ до Captain’s Club Lounge у Клубі Michael’s Club на щоденні сніданки та вечірні заходи (за винятком першого та останнього днів круїзу).

Програма "Продовж своє перебування" / Extend Your Stay.
Компанія Celebrity Cruises завжди дбає про максимальний комфорт своїх гостей. Нещодавно Celebrity Cruises запровадила нову програму Extend Your Stay, що у перекладі російською мовою звучить як «Продовжи своє перебування». Суть програми полягає в тому, що за додаткову плату Ви можете продовжити своє перебування на лайнері в останній день круїзу, наприклад – залишити каюту пізніше за встановлений час і мати можливість користуватися послугами фітнес-центру, ресторанів, кафе, басейну тощо.
Ця програма діє на лайнерах Celebrity Constellation, Celebrity Solstice, Celebrity Equinox та Celebrity Silhouette під час європейських круїзів.

Azamara Club Cruise

Програма лояльності компанії Azamara Club Cruises

Клуб постійних пасажирів круїзної компанії Azamara Club Cruises - Le Club Voyage


Для гостей круизной компании Azamara Club Cruises 6* действует клуб постоянных клиентов под названием Le Club Voyage, члены которого любят исследовать мир, наслаждаясь гостеприимством персонала на роскошных лайнерах Azamara Quest 6* и Azamara Journey 6* с вместимостью в 694 гостя.

При здійсненні лише одного круїзу, кожен гість Azamara автоматично стає членом клубу Le Club Voyage, і має можливість користуватися новими привілеями, зручностями та послугами, пов’язаними з членством у клубі, а також можливість отримувати подарунки від круїзної компанії.

Члени клубу Captain`s Club, які раніше подорожували з Azamara Club Cruises 6*, будуть прийняті до клубу Le Club Voyage на тому ж почесному рівні. І як частина сімейства холдингу Royal Caribbean International, Azamara Club Cruises запропонує взаємовигідні умови для членів клубу

Crown&Anchor.

Гості круїзної компанії Azamara Club Cruises 6* вже отримували кредити після кожного круїзу. В рамках нової програми кредитна структура клубу Le Club Voyage залишиться незмінною порівняно з колишньою програмою Captain`s Club: один кредит при круїзі менше 11 ночей, один додатковий кредит при круїзі більше 12 ночей, а також додатковий кредит при бронюванні категорії світ.

Більша кількість кредитів дозволить гостям досягати нового рівня привілеїв клубу Le Club Voyage:

Рівень привілеїв "Шукач пригод" - Adventurer (1-4 кредити):
Ексклюзивне спілкування з адміністратором клубу Le Club Voyage щодо різноманітних питань, у тому числі організації соціальних заходів
Участь у вечірці клубу Le Club Voyage на борту під час круїзу
Запрошення на "Щасливий час" - "Happy hour" два/три рази на тиждень за круїз (перший напій - безкоштовно, всі інші напої зі знижкою 50%)
Подарунок "Ласкаво просимо знову!" після круїзу з доставкою додому
Можливість отримання знижок при бронюванні інших круїзів Azamara Club Cruises на борту
10 хвилин користування безкоштовним Інтернетом щодня (до 14 днів круїзу або максимум 140 хвилин за круїз)

Рівень привілеїв "Дослідник" - Explorer (5-9 кредиту): Усі привілеї рівня "Шукача пригод"
Безкоштовна пляшка домашнього шампанського у каюту при заселенні
Подарунок "Ласкаво просимо до рівня "Дослідника" після круїзу з доставкою додому
Запрошення на закриту вечірку з офіцерами корабля та помічниками капітана.
Безкоштовні послуги пральні (один кошик для прання, сушіння та прасування протягом семи нічного круїзу. Гості, що подорожують 10 або більше ночей, отримають другий кошик безкоштовно)
20 хвилин користування безкоштовним Інтернетом щодня (до 14 днів круїзу або максимум 280 хвилин за круїз)
Запрошення на ексклюзивну дегустацію кави

Рівень привілеїв "Першовідкривач" - Discoverer (10 і більше кредитів):
Усі привілеї рівня "Шукача пригод" та "Дослідника"
Подарунок "Ласкаво просимо на рівень Першовідкривача!" після круїзу з доставкою додому
Шампанське зі старшими офіцерами корабля
30 хвилин користування безкоштовним Інтернетом щодня (до 14 днів круїзу або максимум 420 хвилин за круїз)
Безкоштовна дегустація вина (1 раз за круїз)
Знижка 10% на вибрані покупки на борту

MSC cruises

Програма лояльності компанії MSC Cruises

Щоб виділити гостей, які цінують відпочинок із MSC Cruises, було створено ексклюзивний клуб MSC Club, який передбачає безліч переваг.

Подорожуючи більше – більше заощаджуйте!

Після реєстрації на сайті www.mscclub.org Вам буде надіслано безкоштовну особисту картку члена клубу. Вона і буде Вашим ключем у світ привілеїв MSC. Якось зареєструвавшись, члени клубу накопичують бали за кожну проведену ніч у круїзі, а також за кожні витрачені 200 євро на борту.

Існують 4 види членських карток з різним набором привілеїв:

CLASSIC карта – від 1 до 21 бала

SILVER карта – то 22 до 42 балів

GOLD карта – від 43 до 99 балів

BLACK карта – від 100 балів та більше

Стати членом клубу можна двома способами:

Інтернетом: заповнити он-лайн анкету на сайті www.mscclub.org

На борту: заповнивши анкету, яку Ви знайдете у своїй каюті або на стійці інформації.

Привілегії Classic Silver Gold Black
Перед посадкою:        
Знижка постійного гостя при бронюванні наступного круїзу 5% 8% 10% 20%
Підвищення категорії каюти (за наявності)        
Привілейована посадка на борт        
Привілеї на борту:        
Вітальний коктейль        
MSC CLUB інформаційна стійка        
Пріоритетна висадка у портах        
Безкоштовний сеанс термальних процедур (1 година) (Турецька лазня або сауна)        
Кошик фруктів у каюту в день посадки        
Пляшка ігристого вина, полуниці та шоколаду в каюту в день посадки        
Халат та капці в каюті (тільки для дорослих)        
Вечеря з капітаном        
Пріоритетне висадження в день закінчення круїзу        
Знижки та бонуси:        
Купон у казино на один мачплей   10$/€ 10$/€ 20$/€
MSC CLUB знижка на фото та DVD на борту   5% 8% 20%
MSC CLUB знижка на SPA процедури (тільки масажі) 5% 10% 15% 20%
MSC CLUB знижка в магазинах LOGO 5% 10% 15% 20%
MSC CLUB знижка на послуги пральні 20% 20% 30% 30%
MSC CLUB знижка на міні-бар у каюті 20% 20% 20% 20%
MSC CLUB знижка на користування інтернетом   10% 20% 30%
MSC CLUB знижка на вечерю для 2х у клубних ресторанах (їжа)   10% (необмежену кількість) 25% (необмежену кількість) 100% (один раз за круїз)
MSC CLUB знижка на вечерю для 2х у клубних ресторанах (напої)   10% (необмежену кількість) 25% (необмежену кількість) 25% (один раз за круїз)
1 бал за кожні  200€/$ витрачені на борту        
Привілеї після круїзу:        
MSC CLUB e-mail новини        
MSC CLUB PIN        

Costa Cruises

Програма лояльності компанії Costa Cruises

Costa Club - це клуб постійних клієнтів компанії, які постійно подорожують з Costa Cruises.
Всі члени клубу Costa Club мають право на обслуговування під час круїзів за пільговими знижками та з ексклюзивними привілеями.
Умови членства: вік від 18 років та досконалий раніше круїз із компанією Costa.
Членство дає право на знижку 5% на всі круїзи та інші привілеї на борту.

Бонуси, які дозволяють переходити з клубу до клубу більш підвищеної категорії: «Аквамарин», «Перли» та «Золота перлина», накопичуються від круїзу до круїзу.
Привілеї надаються все більш ексклюзивними залежно від категорії членства.

Учасникам Costa Club нараховується по 100 бонусів за кожен день круїзу та по 40 бонусів за кожні 52 євро, витрачені на борту та вносяться на персональну картку члена клубу CostaClub. У «Золотій перлині» враховуються також круїзи, які здійснюють член клубу протягом попередніх 36 місяців.


Клуб Аквамарін:
входять учасники, які набрали до 2000 бонусів.
Клуб Корал:
учасники, які набрали від 2001 до 5000 бонусів.
Клуб Перлини:
учасники, які набрали 5001 бонусів та більше.
Клуб Золота Перлина:
призначений для членів, які набрали не менше 13 001 бонусів і здійснили три круїзи за останні три роки.

Привілегії:

НА БЕРЕЗІ Клуб Аквамарін Клуб Корал Клуб Перлина Золота перлина
Електронний бюлетень клубу CostaClub з оновленнями та відомостями про нові круїзи з додатковими знижками, який надсилається електронною поштою

*

*

*

*

Знижка для постійних клієнтів (5% на всі круїзи з можливістю надати її сусідам по каюті)*

*

*

*

*

Додаткові знижки, які пропонує членам клубу протягом року, з можливістю надати їх сусідам по каюті*

*

*

*

*

Подарунок за перехід із клубу «Корал» до клубу «Перлина»  

*

*

 
Привілейована посадка на борт *°  

*

*

 
Пільгова посадка *°      

*

Зал очікування для VIP-персон у порту Савони, а також в інших портах за наявності таких залів*      

*

НА БОРТУ        
Представництво CostaClub із співробітником клубу Costa

*

*

*

*

Карта клубу CostaClub у вашій каюті

*

*

*

*

Пріоритет при доставці багажу в каюту**

     

*

Набір для ванної, халат і тапочки в каюті*

     

*

Коктейль з капітаном і фотографію на згадку

*

*

*

 

Особливий коктейль з капітаном та фотографія на згадку

     

*

Запрошення на спеціальний «закулісний» огляд судна ***

     

*

Кошик фруктів*

*

*

*

*

Безкоштовний торт на день народження та на річницю весілля

*

*

*

*

Шоколад у вашій каюті під час святкових заходів*

*

*

*

*

Пляшка ігристого вина*

 

*

*

*

Подарунок наприкінці круїзу*

   

*

*

Фішки казино на суму 10 євро

   

*

 

Norwegian Cruise Line


Система привілеїв постійних гостей (Latitudes Rewards)
Здійснюйте круїз, отримуючи при цьому привілеї. Компанія NCL розширила свою програму заохочень на подяку за те, що Ви дозволили їй доставити Вас до обраних пунктів призначення з Круїзами у Вільному стилі.

Рівні та привілеї клубних заохочень:
Бронзовий (BRONZE)
Срібний (SILVER)
Золотий (GOLD)
Платиновий (PLATINUM)

Система нарахування бонусів:

Отримуйте 1 бонус за кожну ніч, проведену у круїзі.

Отримуйте додатковий 1 бонус за кожну ніч круїзу за умови резервування кают типу Сьют* або Haven Сьют.

Отримуйте додатковий 1 бонус за кожну ніч круїзу за умови бронювання круїзу за 9 місяців і більше.

*не включає категорію Міні Сьют.

Бонусные очки и структура привилегий:

Рівень Кількість бонусів
Бронзовий (Bronze) 1-19
Срібний (Silver) 20-47
Золотий (Gold) 48-75
Платина (Platinum) 76+

Привілегії:

  Бронзовий Срібний Золотий Платина
Спеціальні пропозиції на деякі маршрути

*

*

*

*

Пріоритетна реєстрація при посадці

*

*

*

*

Знижки на борту: 10% знижка в магазині Duty Free*, 30 безкоштовних хвилин інтернету при покупці пакету 250 хвилин; 15 безкоштовних хвилин Інтернету при покупці пакету 100 хвилин.

*

*

*

*

Запрошення на спеціальний коктейль**

*

*

*

*

Сувенір після закінчення круїзу

*

*

*

*

Знижка на пакети фотографій   15% 20% 25%
Знижка на спа-послуги під час стоянки лайнера в порту   15% 20% 25%
Шоколад у каюту щовечора  

*

*

*

Ексклюзивне запрошення на вечір для знайомства з офіцерами лайнера  

*

*

*

Пріоритетне висадження на тендерах    

*

*

Пріоритетне висадження з лайнера    

*

*

Фрукти в каюту    

*

*

Полуниця у шоколаді в каюту в перший вечір круїзу      

*

Консьєрж-сервіс      

*

Безкоштовна вечеря на двох у французькому ресторані Le Bistro з пляшкою вина у подарунок      

*

Безкоштовні послуги пральні      

*

Шампанське в каюту      

*

Безкоштовна екскурсія до «закулісся» лайнера      

*

*Знижка не поширюється на годинник, розпродаж та спеціальні цінові пропозиції.

**Коктейль не на лайнері Norwegian Epic.

***знижка поширюється на деякі спеціально зазначені послуги СПА під час стоянки лайнера в порту.

Holland America Line

Програма лояльності Holland America Line

Компанія Holland America Line завжди рада своїм постійним гостям.
Для всіх гостей компанія розробила систему надання привілеїв – MARINER SOCIETY.
За кожен день, проведений у круїзі, клієнту надається певна кількість бонусів – Cruise Day Сredits. Додатково Ви можете отримати бонуси за витрачені кошти на борту або бронювання кают класу Сьют. Залежно від того, скільки накопичилося бонусів у клієнта, визначається його статус у MARINER SOCIETY.
1 рівень – Star Mariner.
Отримує кожен клієнт, який хоч раз побував у круїзі з Holland America Line і знову придбав круїз на цій же компанії.
Привілеї:
- вітальний обід у ресторані з 12:00 до 13:30;
- спеціальний колекційний подарунок, що надається вам на борту;
- Безкоштовні фотографії лайнера;
- безкоштовна підписка на друковану або Інтернет-версію журналу Mariner magazine;
- спеціальні пропозиції щодо цін на деякі круїзи;
- 50% знижка на 3-го та 4-го пасажира(ів), які проживають в одній каюті з членом MARINER SOCIETY (надається лише на певні круїзи).

2 рівень – 2-Star Mariner.
Якщо ви набрали 30 бонусів, ви переходите на 2-й рівень
- вітальний обід у ресторані з 12:00 до 13:30;
- спеціальний колекційний подарунок, що надається вам на борту;
- подарункове фото лайнера;
- 10% знижка на одяг з логотипом Holland America Line, що продається в магазинах на лайнерах (крім товарів, на які вже є знижка);
- 15% знижка на товари із сайту www.shophollandamerica.com;
- безкоштовна підписка на друковану або Інтернет-версію журналу Mariner magazine;
- спеціальні пропозиції щодо цін на деякі круїзи;
- спеціальний план з ануляції круїзу;
- 50% знижка на 3-го та 4-го пасажира(ів), які проживають в одній каюті з членом MARINER SOCIETY (надається лише на певні круїзи);
- Подарункова шпилька члена клубу.

3 рівень – 3-Star Mariner.
Якщо ви набрали 75 бонусів, ви переходите на 3-й рівень:
- 25% знижка на альтернативні ресторани, винні пакети, напої у кафе та міні-барі;
- вітальний обід у ресторані з 12:00 до 13:30;
- спеціальний колекційний подарунок, що надається вам на борту;
- подарункове фото лайнера;
- подарункова шпилька члена клубу;
- 10% знижка на одяг з логотипом Holland America Line, що продається в магазинах на лайнерах (крім товарів, на які вже є знижка);
- 15% знижка на товари із сайту www.shophollandamerica.com;
- знижки на певні послуги у Greenhouse Spa & Salon;
- безкоштовна підписка на друковану або Інтернет-версію журналу Mariner magazine;
- розсилання електронною поштою новими цікавими круїзами;
- спеціальні пропозиції щодо цін на деякі круїзи;
- 50% знижка на 3-го та 4-го пасажира(ів), які проживають в одній каюті з членом MARINER SOCIETY (надається лише на певні круїзи);
- Спеціальні пропозиції щодо цін на круїзи для членів MARINER SOCIETY.

4 рівень – 4-Star Mariner.
Якщо Ви набрали 200 бонусів, Ви переходите на 4-й рівень:
- безкоштовні послуги пральні та прасування;
- Пріоритетна висадка на лайнер;
- Пріоритетна посадка на тендер, коли лайнер стоїть на якорі;
- Пріоритетна реєстрація на лайнер;
- 50% знижка на альтернативні ресторани, винні пакети, напої у кафе та міні-барі;
- Безкоштовні дегустації вин;
- вітальний обід у ресторані з 12:00 до 13:30;
- спеціальний колекційний подарунок, що надається вам на борту;
- 15% знижка на одяг з логотипом Holland America Line, що продається у магазинах на лайнерах (крім тих товарів, на які вже є знижка);
- 15% знижка на товари із сайту www.shophollandamerica.com;
- знижки на певні послуги у Greenhouse Spa & Salon;
- першочергове повідомлення про екскурсії, доступні для раннього бронювання;
- подарункове фото лайнера;
- подарункова шпилька члена клубу;
- Безкоштовна річна підписка на журнали Travel + Leisure або Food & Wine;
- безкоштовна підписка на друковану або Інтернет-версію журналу Mariner magazine;
- розсилання електронною поштою новими цікавими круїзами;
- спеціальні пропозиції щодо цін на деякі круїзи;
- безкоштовне проживання 3-го та 4-го пасажирів, які проживають в одній каюті з членом MARINER SOCIETY (надається тільки на певні круїзи);
- Спеціальні пропозиції щодо цін на круїзи для членів MARINER SOCIETY.

5 рівень – 5-Star Mariner.
Якщо Ви набрали 500 бонусів або більше, Ви переходите на 5 найвищий рівень:
- 50% знижка на 100-хвилинний інтернет-пакет (один пакет за круїз);
- дві безкоштовні вечері в Pinnacle Grill;
- безкоштовне заняття у Центрі кулінарного мистецтва (один раз за круїз);
- безкоштовні послуги пральні та прасування;
- Пріоритетна висадка на лайнер;
- Пріоритетна посадка на тендер, коли лайнер стоїть на якорі;
- Пріоритетна реєстрація на лайнер;
- 50% знижка на альтернативні ресторани, винні пакети, напої у кафе та міні-барі;
- Безкоштовні дегустації вин;
- вітальний обід у ресторані з 12:00 до 13:30;
- 15% знижка на одяг з логотипом Holland America Line, що продається у магазинах на лайнерах (крім тих товарів, на які вже є знижка);
- 15% знижка на товари із сайту www.shophollandamerica.com;
- знижки на певні послуги у Greenhouse Spa & Salon;
- один безкоштовний вхід до Термального комплексу Greenhouse Spa & Salon. (Не доступно для лайнеару Prinsendam, гості отримають додаткову вечерю у ресторані Pinnacle);
- першочергове повідомлення про екскурсії, доступні для раннього бронювання;
- подарункове фото лайнера;
- подарункова шпилька члена клубу;
- Безкоштовна річна підписка на журнали Travel + Leisure або Food & Wine;
- безкоштовна підписка на друковану або Інтернет-версію журналу Mariner magazine;
- розсилання електронною поштою новими цікавими круїзами;
- спеціальні пропозиції щодо цін на деякі круїзи;
- безкоштовне проживання 3-го та 4-го пасажирів, які проживають в одній каюті з членом MARINER SOCIETY (надається тільки на певні круїзи);
- Спеціальні пропозиції щодо цін на круїзи для членів MARINER SOCIETY.