Морський Вояж - круїзний туроператор Морський Вояж - круїзний туроператор

Відкриваємо світ разом

Телефонуйте щоб підібрати та забронювати круїз
+38 (095) 413-95-55 | +38 (050) 087-82-00

ruua

Azamara

Про компанію

Круїзи Azamara – це відпочинок, який дозволить вам забути про турботу і насолодитися подорожжю в атмосфері розкоші та комфорту. Мета компанії – створення нетривіальних маршрутів та розширення пакету послуг, включених у вартість круїзу.

Завдяки продуманим до дрібниць маршрутам, мандрівники мають час неспішно ознайомитися з місцем прибуття лайнера. Судна стоять у портах до пізньої ночі або залишаються на цілу добу.

Увечері у містах панує особливий колорит. І щоб зробити відпочинок ще більш незабутнім, круїзна компанія запрошує гостей на AzAmazing Вечір. Цей автентичний захід допомагає відчути місто, насолодитись унікальними місцями: замки, форти, сади, балетні зали та амфітеатри... І ці вечори безкоштовні!

Купуючи каюту, ви можете розслабитися і не перейматися зайвими витратами на борту. У круїзах діє система Ultra All Inclusive, у вартість круїзу включені всі напої, у т.ч. алкогольні, а також чайові.

Кораблі Azamara середніх розмірів, що дозволяє заходити в унікальні порти: центр Бордо, серце Севільї, знаменита набережна Шанхаю, Гонконг та багато інших. Також завдяки компактності більшість кают на лайнерах мають вид на море (вікно або балкон). До того ж, ви ніколи не загубитеся в галасливому натовпі. Пасажиромісткість кожного лайнера від 690 до 710 осіб при двомісному розміщенні.

Відкрийте красу світу у круїзах компанії Azamara!

Програма лояльності

Клуб постійних пасажирів круїзної компанії Azamara Club Cruises - Le Club Voyage
Для гостей круїзної компанії Azamara Club Cruises 6* діє клуб постійних клієнтів під назвою Le Club Voyage, члени якого люблять досліджувати світ, насолоджуючись гостинністю персоналу на розкішних лайнерах Azamara Quest 6* та Azamara Journey 6* .При здійсненні всього лише одного Azamara автоматично стає членом клубу Le Club Voyage і має можливість користуватися новими привілеями, зручностями та послугами, пов’язаними з членством у клубі, а також можливість отримувати подарунки від круїзної компанії.

В рамках нової програми кредитна структура клубу Le Club Voyage залишається незмінною в порівнянні з колишньою програмою Captain`s Club: один кредит при здійсненні круїзу менше 11 ночей, один додатковий кредит при здійсненні круїзу більше 12 ночей, а також додатковий кредит при бронюванні категорії світ .

Більша кількість кредитів дозволить гостям досягати нового рівня привілеїв клубу Le Club Voyage:

Рівень привілеїв  "Шукач пригод" - Adventurer (1-4 кредити):
Ексклюзивне спілкування з адміністратором клубу Le Club Voyage щодо різноманітних питань, у тому числі організації соціальних заходів
Участь у вечірці клубу Le Club Voyage на борту під час круїзу
Подарунок "Ласкаво просимо знову!" після круїзу з доставкою додому
Можливість отримання знижок при бронюванні інших круїзів Azamara Club Cruises на борту

Рівень привілеїв  "Дослідник" - Explorer (5-9 кредиту):
Усі привілеї рівня "Шукача пригод"
Подарунок "Ласкаво просимо до рівня "Дослідника" після круїзу з доставкою додому
Запрошення на закриту вечірку з офіцерами корабля та помічниками капітана.
Безкоштовні послуги пральні (один кошик для прання, сушіння та прасування протягом семи нічного круїзу. Гості, що подорожують 10 або більше ночей, отримають другий кошик безкоштовно)
Запрошення на ексклюзивну дегустацію кави

Рівень привілеїв "Першовідкривач" - Discoverer  (10 і більше кредитів):
Усі привілеї рівня "Шукача пригод" та "Дослідника"
Подарунок "Ласкаво просимо на рівень Першовідкривача!" після круїзу з доставкою додому
Знижка 10% на вибрані покупки, здійснені на борту

Протоколи посадки

ВИМОГИ ДО ВАКЦИНАЦІ

Щоб забезпечити безпеку та здоров’я наших гостей та членів екіпажу, всі гості повинні бути повністю вакциновані не менше ніж за 14 днів до відплиття всіма необхідними дозами вакцини проти COVID-19. Ми наполегливо рекомендуємо, щоб повністю вакциновані гості отримали ревакцинацію, коли вони з’являться на це право. Починаючи з 1 березня, всі щеплені гості, які мають право на бустерну дозу, повинні отримати свою бустерну дозу, щоб вирушити до круїзу з Azamara. Усі члени екіпажу повністю вакциновані, отримали повторні щеплення, коли це необхідно, та часто проходять тестування.

  • Чи маю я пройти вакцинацію і зробити повторну вакцинацію від COVID-19, щоб відправитися в круїз?

З 1 березня 2022 року всі гості віком 5 років та старші мають бути повністю вакциновані. Azamara вимагатиме, щоб гості, які мають право на вакцинацію, були повністю вакциновані всіма необхідними дозами не менше ніж за 14 днів до круїзу. Ми також вимагаємо, щоб повністю вакциновані гості отримували бустерну дозу, коли вони з’являються на це право.

Приймаються вакцини, які повністю схвалені або дозволені для використання у надзвичайних ситуаціях Управлінням санітарного нагляду за якістю харчових продуктів та медикаментів (FDA) або Європейським агентством з лікарських засобів. Майте на увазі, що в деяких країнах, з яких ми вирушаємо або які відвідуємо під час подорожі, може знадобитися спеціальна вакцина, і тільки мандрівники, які були вакциновані необхідною вакциною, будуть вважатися повністю вакцинованими. Перед відпливом обов’язково ознайомтеся з вимогами країни відправлення або ознайомтеся з нашими матеріалами для гостей, щоб дізнатися про ці вимоги. Нижче ви знайдете список схвалених вакцин:

    • Pfizer-BioNtech (Comirnaty)
    • Moderna
    • Oxford/AstraZeneca (Vaxzevria)
    • Johnson & Johnson (Jansen)

Гості зі змішаною серією будь-яких двох із зазначених вище вакцин, зроблених протягом як мінімум 28 днів між дозами, також будуть вважатися повністю вакцинованими. Щоб виконати цю вимогу, у терміналі необхідно надати документацію про повну вакцинацію, оскільки для посадки на борт Azamara не приймає Сертифіката про одужання (Recovery Certificate).

  • Чи я вважатимусь повністю вакцинованим, якщо моя перша доза вакцини проти Covid-19 зроблена одним виробником, а друга доза – іншим?

Ми приймаємо змішані серії вакцинації, що складаються з доз різних виробників, якщо ваша серія вакцин відповідає наступним вимогам:

  • Повинен складатися щонайменше з двох доз вакцин, які повністю схвалені або дозволені для використання в екстрених випадках Управлінням з санітарного нагляду за якістю харчових продуктів та медикаментів США (FDA) або Європейським агентством з лікарських засобів (EMA).
  • Дві дози слід вводити з інтервалом щонайменше 28 днів*.

Остання доза повинна бути зроблена не менше ніж за 14 днів до дати початку круїзу. Змішані вакцини можуть прийматися не у всіх портах заходу. Гостям, щепленим змішаною серією, може бути не дозволено зійти на берег у цих портах, або їм може знадобитися пройти додаткове тестування, якщо вони захочуть зійти на берег.

  • Якщо я втратив свій оригінал Сертифіката вакцинації, але можу пред’явити електронне підтвердження вакцинації на державному сайті/додатку, чи буде це прийнято як доказ вакцинації?

Так, якщо гість може надати підтвердження з державного сайту або програми, ми приймемо його як доказ вакцинації.

  • Що робити, якщо я чи хтось із моєї групи не може отримати вакцину?

Ми розуміємо, що отримання вакцини від COVID-19 може бути неможливим для деяких гостей через медичні обмеження або інші особисті причини. Хоча ми цінуємо кожного з наших постійних гостей, Azamara несе відповідальність за колективну безпеку та благополуччя всіх, хто пливе на борту наших лайнерів, і тому зараз ми не можемо прийняти гостей, які не можуть бути вакциновані. Azamara продовжить стежити за рекомендаціями світових експертів у галузі охорони здоров’я.

  • Що, якщо я перебуваю в back-to-back круїзі? Коли я зійду на борт із першого круїзу, чи потрібно проходити тестування для другого круїзу?

Той самий тест, який гості повинні будуть пройти під час висадки, буде дійсним для наступного круїзу як тест для посадки.

  • Яка політика Azamara щодо бустерної дози?

Ми настійно рекомендуємо, щоб усі повністю вакциновані гості отримали бустерну дозу, коли вони з’являться на це право. Члени екіпажу отримують повторне щеплення у міру того, як вони мають право (через шість місяців після останньої дози вакцини). З 1 березня всі гості повинні мати бустерну дозу, щоб вирушити в плавання.

  • Які вимоги до ізоляції, якщо у мене є позитивний результат тесту, але немає симптомів?

Гості з позитивним результатом тесту на COVID-19 (як із симптомами, так і без симптомів) будуть переміщені в ізольовані каюти, розташовані ближче до Медичного центру, та користуватимуться безкоштовними зручностями, такими як Wi-Fi та обслуговування номерів, а також регулярні візити або телеконсультації з медичним персоналом для контролю за самопочуттям.

 

ТЕСТУВАННЯ І СКРИНІНГ

Ви можете впевнено сідати на борт, знаючи, що ми підвищили наші стандарти здоров’я та безпеки. Всі гості повинні пройти тест на COVID-19 (антиген або ПЛР) не раніше ніж за 72 години до посадки на лайнер та надати негативний результат для посадки на лайнер. Якщо гості не надають негативного результату тесту, їм може бути відмовлено у посадці. Всі гості при посадці на лайнер також мають надати довідку про вакцинацію та заповнити анкету про стан здоров’я. Усі гості повинні пройти тест на антиген COVID-19 у терміналі перед посадкою у ліцензованого та акредитованого стороннього постачальника послуг тестування. На борту також буде доступне безкоштовне тестування на COVID-19 та медичні огляди відповідно до місцевого законодавства. Гості, яким перед поверненням додому потрібно пройти тест на COVID-19 можуть зробити це на борту.

 

НА БОРТУ

Ось що ми робимо, щоб наші гості та команда були здорові та в безпеці:

РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО МАСКАМ

Маски необхідні у приміщенні, коли фізичне дистанціювання неможливе, у тому числі у громадських місцях, у терміналах, під час берегових екскурсій та в портах заходу відповідно до вимог місцевих органів влади. Вам не потрібно буде носити маску в каютах, під час обіду або на відкритому повітрі, коли можливе фізичне дистанціювання. Ми продовжимо оновлювати нашу політику масок у міру розвитку та зміни протоколів.

ФІЗИЧНЕ ДИСТАНЦІОНУВАННЯ

Фізичне дистанціювання слід практикувати протягом усієї відпустки, з моменту прибуття до терміналу до повернення додому, залишаючи відстань не менше 6 футів між гостями, які не входять до однієї й тієї самої подорожуючої групи.

Місця для сидіння в громадських місцях, таких як їдальня, театри та лежаки біля басейну, будуть розосереджені, а ліфти будуть обмежені не більше ніж чотирма гостями або однією групою туристів за раз.

ПРОТОКОЛИ ЗБИРАННЯ НА БОРТУ

Azamara слідує передовим протоколам і рекомендаціям щодо прибирання, рекомендованим групою експертів Healthy Sail з усього світу та схваленим CDC.

Нижче ви можете знайти список всього, що ми робимо, щоб утримувати наші кораблі в чистоті:

  • Використання дезінфікуючих засобів сертифікованих EPA
  • Використання електростатичного розпилення
  • Прийняття медичних стандартів прибирання
  • Забезпечення санітарно-профілактичного контролю

ФІЛЬТРАЦІЯ СВІЖОГО ПОВІТРЯ

Завдяки новим системам фільтрації HVAC повітря, яким ви дихаєте у приміщенні на борту кожного з наших бутік-лайнерів, порівняємо зі свіжим морським повітрям, яким ви дихаєте, відпочиваючи на палубі. Ця вдосконалена система фільтрації збирає свіже морське повітря та пропускає його через двоступінчастий фільтр, а також відбувається знищення 99,99% мікробів. Ми також взяли на себе зобов’язання змінювати фільтри вдвічі частіше, ніж рекомендує виробник, для додаткового захисту.

  • 100% свіже відфільтроване повітря в каютах та громадських приміщеннях
  • HVAC у гостьових та каютах екіпажу, громадських та медичних приміщеннях
  • Пошарова фільтрація дрібних частинок

 

МЕДИЧНІ МОЖЛИВОСТІ

Ваше здоров’я та безпека – наші пріоритети. Ось чому на борту кожного судна Azamara ви знайдете покращений медичний центр з великою кількістю обладнання та спеціальним співробітником з інфекційного контролю. На випадок, якщо на борту опиниться пацієнт із COVID-19, ми маємо нові ізольовані каюти для забезпечення комфортного безкоштовного догляду, а також нові угоди з місцевими органами влади, лікарнями та транспортними партнерами для забезпечення безпечного повернення додому.

БЕРЕГОВІ ЕКСКУРСІЇ

Можливість відвідувати невеликі порти та віддалені місця – це лише одна з переваг круїзів з Azamara, але наша прихильність до суспільної свідомості та особистого благополуччя – це наша обіцянка забезпечити душевний спокій та безпеку, поки ви подорожуєте з нами. Ось чому кожен із заходів, вжитих для здорового повернення в море на борту наших лайнерів, був поширений і на проведення берегових екскурсій. Від бездоганних стандартів прибирання та дезінфекції – до соціального дистанціювання та проведення скринінгу для туроператорів з метою контролю за здоров’ям. У наших невеликих групах та приватних турах вживаються всі запобіжні заходи для забезпечення вашої безпеки, а також безпеки місцевих жителів.

  • Підвищені критерії вибору порту
  • Моніторинг даних щодо ситуації в регіоні відвідування
  • Медичні огляди екскурсоводів
  • Взаємодія з урядом для безпечного відвідування регіонів та країн

Чи потрібно купувати екскурсію на берег від Azamara під час відвідування портів заходу?

Дослідіть берег разом з Azamara, щоб отримати найбільш захоплюючі враження, зв’язок з культурою та найкращі спогади про місця, які ми відвідуємо. Ми настійно рекомендуємо вам замовити екскурсію з Azamara, яка дотримується тих же медичних протоколів, які ми використовуємо на борту, для вашого спокою. Ми також призупинили наші послуги трансферів. У деяких країнах і містах, де це вимагає місцева влада або поточні умови, вам необхідно буде придбати екскурсію від Azamara, щоб зійти на берег. Ви можете забронювати як груповий, так і індивідуальний тур.

Ви можете ознайомитися з останніми оновленнями берегових екскурсій для конкретних країн на нашій сторінці «Требования к поездкам».  Ми продовжуємо відслідковувати стан охорони здоров’я в усьому світі і змінюватимемо політику в міру надходження нової інформації та розвитку стандартів.

Які правила проведення берегових екскурсій, якщо хтось із подорожуючих не вакцинований?

Якщо будь-хто з подорожуючої групи не вакцинований, група, що подорожує, повинна здійснити індивідуальну берегову екскурсію, організовану Azamara, щоб зійти на берег.