Відкриваємо світ разом
Телефонуйте щоб підібрати та забронювати круїз
+38 (095) 413-95-55
| +38 (050)087-82-00
Круїзна компанія Norwegian Cruise Line (NCL) відома своєю концепцією «Круїзи у вільному стилі». На лайнерах NCL немає обов’язкового дрес-коду, чіткого порядку дня або встановлених змін харчування. Тут можна відпочивати так, як подобається кожному гостю: вбиратися або ходити в шортах, відриватися на дискотеках просто неба або насолоджуватися живою музикою в затишному барі, приходити на сніданок, обід або вечерю тоді, коли буде зручно кожному гостю!
Переваги NCL
Круїзні лайнери NCL відрізняються своїми розкішними каютами та сьютами, шикарно облаштованими палубами, сферою харчування та розвагами. У подорожах на лайнерах NCL пасажирам пропонується широкий асортимент розваг: унікальні вечірки та запальні дискотеки, спортивні змагання та зали для боулінгу, відкриті басейни та водні гірки, театральні вистави, шоу та жива музика. Список розваг найбільший і викликає незабутні враження у кожного гостя.
На лайнерах NCL комфортний відпочинок пропонується не лише для дорослих, сімейних пар з дітьми, для яких передбачені спеціальні «сімейні» каюти, а й для одинаків. Одне з нововведень компанії NCL стосується облаштування одномісних номерів-студіо, що оцінено шанувальниками індивідуальних турів.
Також у круїзах від NCL продумано сервіс для віп-клієнтів. На найвищих палубах лайнерів розташовується привілейована зона The Haven. Саме тут розташовані найрозкішніші, просторі, чудово обладнані та вишукані каюти. Тут знаходиться сонячна тераса, а також бар і ресторан з ексклюзивним асортиментом. Пасажирам, які проживають в ексклюзивних каютах, доступні особливі переваги, наприклад, послуга люкс-дворецького та консьєржа та багато іншого.
Прагнучи залучити пасажирів комфортом і сервісом, круїзна компанія Norwegian Cruise Line постійно розвивається і вже найновіший інноваційний лайнер Norwegian Prima, перший із шести лайнерів нового класу Prima від NCL, дебютує як найпопулярніший лайнер за кількістю продажів круїзів з моменту відкриття бронювання.
Починаючи з серпня 2022 року, Norwegian Prima запропонує гостям захоплюючі маршрути, найвищий рівень сервісу та найкраще співвідношення зони відпочинку у сучасних та преміальних круїзних категоріях. На лайнері Norwegian Prima буде вдвічі ширша прогулянкова зона Waterfront, збільшиться кількість ресторанів з променадом на Ocean Boulevard, фуд корт Indulge Food Hall просто неба, променад «над морем» по двох скляних містках Oceanwalk, дизайнерський сад та галерея у зоні The Concourse. На 8-й палубі буде розташована ВІП зона The Haven з панорамним видом та інфініті басейном на кормі.
За роки активного свого розвитку круїзна компанія NCL не лише збільшила свій флот, а й суттєво розширила свої акваторії. Зараз шанувальники морських подорожей можуть вирушити до незабутнього круїзу з NCL практично у всі куточки земної кулі.
Точні маршрути круїзних лайнерів дивіться на нашому сайті або запитуйте наших менеджерів.
Norwegian Cruise Line пропонує наземні трансфери між аеропортом та круїзним терміналом.
В деяких портах, особливо в великих, або віддалених від аеропорту круїзна компанія рекомендує обрати організований сервіс трансферів, щоб бути впевненим, що ви гарантовано дістанетесь лайнера вчасно.
Важлива інформація про групові трансфери NCL
Звертаємо вашу увагу, що у круїзної компанії доступні трансфери по більшості портів відправлення. Нижче приведена інформація по організованих трансферах Norwegian Cruise Line на основних напрямках в літній сезон. Проте якщо ваш круїз починається з іншого порту – запитайте нас про наявність трансферів від круїзної компанії в конкретно ваших портах посадки/ висадки.
Аеропорт |
Порт |
Вартість за особу в $ в одну сторону |
Необхідний мін. час прильоту до відправлення лайнера (год.) |
Необхідний мін. час до вильоту літака (год.) |
Барселона (BCN) |
Барселона |
37,5 |
3,5 |
4 |
Рим (FCO) |
Чивітавекк’я |
75 |
5 |
6 |
Трієст (TRS) та Венеція (VCE) |
Венеція/Трієст |
50 |
3.5 |
5 |
Афіни (ATH) |
Пірей |
37.5 |
4 |
5 |
Копенгаген (CPH) |
Копенгаген |
32,5 |
3,5 |
5 |
Лісабон (LIS) |
Лісабон |
37,5 |
3 |
3 |
Стокгольм (ARN) |
Стокгольм |
37,5 |
3 |
5 |
Тромсе (TOS) |
Тромсе |
35 |
2,5 |
4,5 |
Стамбул (IST) |
Стамбул |
37,5 |
3 |
5 |
Марсель (MRS) |
Марсель |
Під запит |
3,5 |
5 |
Болонья (BLQ) |
Равенна |
55 |
3,5 |
6 |
Венеція (VCE) |
Равенна |
110 |
5,5 |
7 |
Форлі (FRL) |
Равенна |
39 |
2,5 |
5 |
Кефлавік (KEF) |
Рейк’явік |
75 |
3,5 |
5 |
Для бронювання трансферу від круїзної компанії Norwegian Cruise Line просимо повідомляти наших менеджерів про таку потребу. Бронювання трансферів від круїзної компанії можливо лише за умови наявності підтвердженого бронювання.
Система привілеїв постійних гостей (Latitudes Rewards)
Здійснюйте круїз, отримуючи при цьому привілеї. Компанія NCL розширила свою програму заохочень на подяку за те, що Ви дозволили їй доставити Вас до обраних пунктів призначення з Круїзами у Вільному Стилі.
Рівні та привілеї клубних заохочень:
Бронзовий (BRONZE)
Срібний (SILVER)
Золотий (GOLD)
Платиновий (PLATINUM)
Система нарахування бонусів:
Отримуйте 1 бонус за кожну ніч, проведену у круїзі.
Отримуйте додатковий 1 бонус за кожну ніч круїзу за умови резервування кают типу Сьют* або Haven Сьют.
Отримуйте додатковий 1 бонус за кожну ніч круїзу за умови бронювання круїзу за 9 місяців і більше.
*не включає категорію Міні Сьют.
Бонусні окуляри та структура привілеїв:
Рівень |
Кількість бонусів |
Бронзовий (Bronze) |
1-19 |
Срібний (Silver) |
20-47 |
Золотий (Gold) |
48-75 |
Платиновий (Platinum) |
76+ |
Привілеї:
|
Бронзовий |
Срібний |
Золотий |
Платиновий |
Спеціальні пропозиції на деякі маршрути |
* |
* |
* |
* |
Пріоритетна реєстрація при посадці |
* |
* |
* |
* |
Знижки на борту: 10% знижка в магазині Duty Free*, 30 безкоштовних хвилин інтернету при покупці пакету 250 хвилин; 15 безкоштовних хвилин Інтернету при покупці пакету 100 хвилин. |
* |
* |
* |
* |
Запрошення на спеціальний коктейль** |
* |
* |
* |
* |
Сувенір після закінчення круїзу |
* |
* |
* |
* |
Знижка на пакети фотографій |
|
15% |
20% |
25% |
Знижка на спа-послуги під час стоянки лайнера в порту |
|
15% |
20% |
25% |
Шоколад у каюту щовечора |
|
* |
* |
* |
Ексклюзивне запрошення на вечір для знайомства з офіцерами лайнера |
|
* |
* |
* |
Пріоритетне висадження на тендерах |
|
|
* |
* |
Пріоритетне висадження з лайнера |
|
|
* |
* |
Фрукти у каюту |
|
|
* |
* |
Полуниця у шоколаді в каюту в перший вечір круїзу |
|
|
|
* |
Консьєрж-сервіс |
|
|
|
* |
Безкоштовна вечеря на двох у французькому ресторані Le Bistro з пляшкою вина у подарунок |
|
|
|
* |
Безкоштовні послуги пральні |
|
|
|
* |
Шампанське в каюту |
|
|
|
* |
Безкоштовна екскурсія до «закулісся» лайнера |
|
|
|
* |
*Знижка не поширюється на годинник, розпродаж та спеціальні цінові пропозиції.
**Коктейль не на лайнері Norwegian Epic
***знижка поширюється на деякі спеціально зазначені послуги СПА під час стоянки лайнера в порту.
Norwegian Cruise Line тісно співпрацює з місцевими органами влади та органами охорони здоров’я, щоб зібрати інформацію про вимоги до поїздок до місць, які ми відвідуємо. Напрямки, в які планується подорож, можуть мати дуже специфічні вимоги до в’їзду через протоколи з охорони здоров’я та безпеки, включаючи потенційні вимоги щодо бустеру, додаткове тестування, що проводиться перевіреною третьою стороною, та вимоги до масок. Гостям може бути відмовлено у посадці, якщо не дотримано всіх вимог конкретної країни.
Гість зобов’язаний переконатися, що він відповідає вимогам для в’їзду у кожний напрямок. Якщо ви подорожуєте по всьому світу, країни, в які ви летите та/або через які пересідає, можуть мати різні умови тестування та вакцинації/бустера, і ми рекомендуємо вам відвідати урядові веб-сайти та веб-сайти аеропортів кожної країни, в яку ви вирушите протягом вашої подорожі, щоб ознайомитися з вимогами.
Для всіх плавань
Поки ви готуєтеся до майбутнього плавання, ми хочемо, щоб ваш процес посадки пройшов гладко, та інформуємо вас про такі важливі вимоги.
Norwegian Cruise Line рекомендує всім гостям стежити і, по можливості, підписуватись на повідомлення місцевих органів влади про правила міжнародних поїздок, які можуть перешкоджати, обмежувати або вимагати додаткових документів під час поїздки в іншу країну для посадки або під час круїзу. Зверніть увагу, що готелі, заброньовані через NCL для проживання до та/або після круїзу, можуть мати додаткові протоколи та вимоги. Будь ласка, зв’яжіться з адміністрацією готелю для отримання додаткової інформації.
ВИМОГИ ДО ПОЇЗДОК
Нижченаведене застосовується тільки при посадці в Австралію.
Вік | Для щеплених | Для нещеплених |
< 12 років |
Доказ проходження серії однодозової або дводозової первинної вакцинації під час посадки. |
|
> 12 років |
Доказ проходження серії однодозової або дводозової первинної вакцинації під час посадки. |
Неможливо здійснити круїз |
• Вакциновані гості повинні надати доказ негативного результату тесту на COVID-19 на додаток до документів про щеплення, як зазначено вище, тільки при посадці в Австралію.
• Тести на антигени можна проводити самостійно. Гості, які вирішили використовувати самостійний тест на антиген COVID-19, повинні надати фотографію з позначкою часу, що показує негативний результат тесту, упаковку тесту на антиген з номером партії та посвідчення особи (наприклад, паспорт)
Вік | Для щеплених | Для нещеплених |
< 12 років | Нічого не потрібно | Нічого не потрібно |
> 12 років | Доказ проходження серії однодозової або дводозової первинної вакцинації під час посадки. |
|
ЧАСТО ЗАДАВАНІ ПИТАННЯ ПЕРЕД КРУЇЗОМ І НА БОРТУ
Щоб спростити вимоги до тестування перед круїзом, Norwegian співпрацює з лабораторією Inspired Diagnostics, щоб гарантувати, що у гостей є доступ до швидкого, ефективного та простого способу отримати доступ до необхідного схваленого FDA домашнього тесту на антиген перед посадкою з комфортом. власного будинку. Inspired Diagnostics є дочірньою компанією Inspire Health Alliance, лідера в галузі надання найкращих у своєму класі медичних послуг. Домашнє тестування безпечне, просто та зручно. Придбати набори для тестування на дому дуже просто.
Інші доступні послуги тестування перед посадкою:
Крім того, наступні послуги пропонують перевірену третю особу або тестування вдома під медичним наглядом: служба тестування eMed або BioReference-Scarlett Concierge - BioReference відправляє навченого спеціаліста Scarlet Health Professional до вас додому, щоб зібрати зразок для аналізу на COVID-19.
Знайдіть постачальника послуг з тестування на Covid-19 перед круїзом:
Якщо вам необхідно знайти постачальника послуг тестування до початку подорожі або під час подорожі перед круїзом, відвідайте TestForTravel.com — простий у використанні онлайн-інструмент для пошуку постачальників послуг тестування на COVID-19 по всьому світу. Просто введіть свій поштовий індекс або місто та країну, і на веб-сайті з’являться адреси, контактна інформація та годинник тестування. Він також дозволяє виконувати пошук за типом тесту - ПЛР або Антиген.
У місцевих правилах можуть бути вимоги до бустера для в’їзду до певних країн — не забудьте перевірити вимоги до поїздок країнами, щоб зрозуміти вимоги конкретної країни.
У місцевих правилах можуть бути вимоги до вакцин для в’їзду до певних країн — обов’язково ознайомтеся з вимогами до поїздок країнами, щоб зрозуміти конкретні вимоги країни до прийнятих вакцин.
Так, NCL вітає всіх гостей, незалежно від статусу вакцинації та віку, а також без вимог до тестування або носіння масок. Це не скасовує специфічних для країни вимог — вимоги до поїздок країнами.
Всім гостям рекомендується стежити та дотримуватися чинних обмежень на поїздки.
Гості можуть розраховувати на таке:
Будь-яка документація, потрібна від країни, де гість відправляється. Це може включати, крім іншого, доказ конкретного негативного результату тесту COVID-19 або бустер. Ці вимоги відрізнятимуться залежно від країни, відповідальність за них несе гість і вони мають пріоритет над нашою політикою. Будь ласка, ознайомтеся з вимогами до круїзних поїздок країнами.
Заповнена анкета про стан здоров’я (до посадки);
Стандартні проїзні документи, включаючи паспорт або будь-які потрібні візи
Круїзна компанія уважно стежить за глобальною медико-санітарною обстановкою, що змінюється, і якщо які-небудь маршрути будуть порушені, Norwegian своєчасно повідомимо зачеплених гостей і оновимо наші вимоги до бронювання. Додаткові обмеження на поїздки для певних національностей або країн можуть виникнути у зв’язку зі ситуацією, що швидко змінюється, в галузі охорони здоров’я. Всім гостям рекомендується стежити за поточними вимогами до поїздок та рекомендаціями для своїх країн.
Круїзна компанія дотримуватиметься всіх місцевих правил у всіх місцях, які ми відвідуємо. Ці правила постійно розвиваються, і якщо в порту заходу буде потрібне додаткове випробування, вас заздалегідь повідомлять.
*Зверніть увагу, що якщо порт, включений у маршрут, вимагає додаткового тестування на COVID-19, щоб гості могли висадитися, Norwegian Cruise Line допоможе провести тестування на борту.
Усі місця та заходи на борту будуть доступні, якщо лише кадрові чи інші проблеми на борту не перешкоджають нормальній роботі.
Ні, нині ми не маємо жодних обмежень або обмежень для гостей з раніше існуючими захворюваннями. Всі гості повинні оцінити свій індивідуальний рівень ризику та за необхідності проконсультуватися зі своїм лікарем перед відплиттям.
БЕЗПЕКА НА БОРТУ ЛАЙНЕРІВ ЧАСТО ЗАПИТАННЯ
Гості, у яких на борту з’явилися симптоми COVID-19, повинні негайно звернутися до бортового медичного центру для подальших інструкцій. Медичні консультації та лікування на борту надаються за додаткову плату за всіх респіраторних захворювань. Медичні центри будуть обладнані для тестування на COVID-19 на борту, і якщо буде виявлено позитивний випадок, відстеження контактів цієї людини розпочнеться негайно і відбуватиметься одночасно з лікуванням.
Ми також розширили наші бортові медичні можливості за рахунок додаткового персоналу та покращених коштів. Це включає збільшення місткості відділень інтенсивної терапії, нове і модернізоване обладнання, партнерські відносини з береговими медичними установами, можливості телемедицини і додаткові надійні варіанти консультацій і лікування. Бортові медичні центри також удосталь забезпечені звичайними ліками, ліками та обладнанням для тестування на віруси.
Медичні консультації на борту та стандартне лікування захворювань, пов’язаних із COVID-19, надаються за додаткову плату. Якщо гість слідує протоколам охорони здоров’я та безпеки та дає позитивний результат під час круїзу, Cruise Line допоможе координувати необхідні медичні консультації на борту, пов’язані з COVID-19, стандартні/загальні рецептурні ліки та необхідний наземний карантин.
Зверніть увагу: противірусні препарати для лікування COVID-19 легко доступні на борту і будуть списані з рахунку гостей. Незважаючи на те, що Cruise Line за потреби допоможе з організацією наземного карантинного розміщення, оплата всіх витрат, понесених протягом будь-якого обов’язкового періоду ізоляції, включаючи проживання в готелі, є обов’язком гостя. Ми рекомендуємо всім гостям подати заявку до страхової компанії для отримання відшкодування. Norwegian Cruise Line розгляне заявки на відшкодування у випадку, якщо ваша страхова компанія відхилить вимогу або у вас немає туристичної страховки.
Ми покращили наші бортові медичні можливості за рахунок додаткового персоналу, безпосередньо пов’язаного з місткістю, новим та модернізованим обладнанням та покращеними засобами.
Усі судна будуть мати на борту обладнання для тестування на COVID-19 та результати на місці. Ми збільшили місткість відділень інтенсивної терапії на борту, і відділення інтенсивної терапії оснащені інфузійними насосами, внутрішньовенними засобами, кардіомоніторами, дефібриляторами, кардіостимуляторами та вентиляторами.
Якщо виникне потреба, у нас також є партнерські відносини з місцевими медичними установами для надання клінічних консультацій та допомоги у міру потреби.
Судна оснащені бортовою лабораторією, яка може проводити повний аналіз крові (CBC), біохімічний аналіз крові, тести на коагуляцію та тести на грип. Бортові медичні центри також удосталь забезпечені звичайними рецептурними ліками та лікувальними засобами.
ІНШІ ЧАСТО ЗАДАВАНІ ПИТАННЯ
Оскільки забезпечення найкращих вражень для наших гостей завжди є головним пріоритетом, після тісної співпраці з нашими партнерами за напрямками ми очікуємо, що гості зможуть самостійно дослідити певні порти заходу. Будь ласка, майте на увазі, що це багато в чому залежить від місцевих органів охорони здоров’я та змінних правил, які можуть бути змінені. Щоб забезпечити максимальну безпеку наших гостей, ми настійно рекомендуємо використовувати організовані нашою компанією берегові екскурсії як контрольованіше середовище, щоб ви могли приємно провести час у кожному з напрямків.
Гостям, яким потрібен доказ негативного результату тесту на COVID-19 для повернення до своєї країни, рекомендується відвідати клініку поряд із терміналом висадки чи аеропортом. Простий у використанні онлайн інструмент для пошуку постачальників тестування на COVID-19 по всьому світу можна знайти на сайті www.testfortravel.com.
Простий у використанні онлайн інструмент для пошуку постачальників тестування на COVID-19 по всьому світу можна знайти на сайті www.TestForTravel.com .
Ні, від гостей не потрібно здавати аналіз на антиген COVID-19 перед тим, як продовжити другий етап зворотного рейсу, за винятком випадків наявності симптомів, нещеплень або якщо цього вимагає конкретна країна.
FREE AT SEA
Free at Sea – це програма покращення круїзу від Norwegian Cruise Line. Вона дозволяє гостям за фіксовану вартість покращити свій досвід на борту лайнерів NCL за допомогою додавання до круїзу пакета із включеними послугами. Концепція Free at Sea – одна з найпопулярніших пропозицій у круїзній індустрії. Купуючи круїз за концепцією Free at Sea гості можуть вибрати кілька опцій, які будуть додані до їхнього тарифу та насолоджуватися своїм відпочинком без зайвих турбот.
Концепція доступна для бронювання протягом усього року (це не акція). Залежно від наявності тих чи інших акційних пропозицій від круїзної компанії NCL пакет Free at Sea може включати різну кількість опцій. З березня 2023 року доступний до бронювання апгрейд програми Free at Sea на Free at Sea Plus. Нижче наведено перелік опцій, які можуть бути включені згідно з цією програмою.
Вартість програми Free at Sea складає:
ЩО ВКЛЮЧЕНО В ПАКЕТ FREE AT SEA?
ДОСТУПНО ТІЛЬКИ ДЛЯ КРУЇЗІВ 3+ НОЧІВ |
||||
ОПЦІЯ |
FREE AT SEA |
FREE AT SEA PLUS |
||
ЯКЩО ГОСТІ 1 І 2 У КАЮТІ - Дорослі |
ЯКЩО ОДИН З ГОСТЕЙ У КАЮТІ ДИТИНА, А ДРУГИЙ - ДОРОСЛИЙ |
ЯКЩО ГІСТЬ У КАЮТІ ОДИН |
||
НАПОЇ |
Пакет напоїв Premium Beverage Package Необмежену кількість напоїв вартістю до 15$ за келих:
|
Пакет напоїв Premium Plus Beverage Package Усі коктейлі та алкогольні напої найвищої якості (напр. Patrón Añejo, Macallan Quest та ін.)
Поширюється лише на 1 та 2 гостя у каюті 21+ років. Додаткові гості (3-8) мають придбати пакет Premium Plus Beverage Package за 34,80$/день (29$ + 5,80$ сервісний збір/день ) |
Пакет напоїв Unlimited Soda Package
Додаткові гості (3-8) віком до 21 року не отримують пакет напоїв. |
Пакет напоїв Premium Plus Beverage Package Усі коктейлі та алкогольні напої найвищої якості (напр. Patrón Añejo, Macallan Quest та ін.)
|
РЕСТОРАНИ |
Пакет фірмових ресторанів
Застосовується лише до 1 та 2 гостя у каюті. |
|
|
|
ЕКСКУРСІЇ |
50 $ бортового кредиту на екскурсію. Застосовується тільки для 1го гостя у каюті. |
50 $ бортового кредиту на екскурсію для 2-го гостя в каюті. |
50 $ бортового кредиту на екскурсію для 2-го гостя в каюті. |
Для соло мандрівників немає додаткового апгрейду на екскурсії. Тільки 50 $, які передбачаються програмою Free at Sea. |
ІНТЕРНЕТ |
Пакет інтернета Безлімітний
Застосовується тільки до 1 та 2 гостей у каюті. Звертаємо увагу, що щоб уникнути витрати хвилин інтернету, необхідно відключати Wi-Fi, якщо він не використовується. |
Безлімітний пакет інтернету (без потоку) для 1-го та 2-го гостей у каюті. Не накладаються обмеження хвилин.
|
Безлімітний пакет інтернету (без потоку) для 1-го та 2-го гостей у каюті. Не накладаються обмеження хвилин. |
Безлімітний пакет інтернету (без потоку) для одного гостя в каюті. Не накладаються обмеження хвилин. |
Для гостей, які зробили апгрейд з Free at Sea на Free at Sea Plus, доступне оновлення пакету інтернету з пакета Безлімітний (без потоку) на Безлімітний Premium (з потоковою передачею) за 10$/людина/день. Поширюється лише на 1го та 2го гостей у каюті. |
||||
|
|
+49$/день за особу |
+49$/день за дорослого +29$/день за дитину |
+42$/день за особу |
Згідно з програмою Free at Sea гості, які придбали пакет, можуть додати 3го та 4го гостя в каюті (незалежно від віку) лише за портовий збір. У такому разі, на вибраних маршрутах 3-ї та 4-ї гості не оплачують круїзний тариф.
Вичерпний перелік маршрутів, у яких є така можливість, можна переглянути тут.
Додаткові умови використання програми Free at Sea
1. Ви можете скасувати підтверджене бронювання у будь-який час до вильоту.
Стягується плата за відміну бронювання (як зазначено нижче). При розрахунку цих зборів враховується період до того, як гість повідомив про скасування вильоту, очікувану економію коштів, що виникає в результаті вашої скасування, та ймовірне отримання доходу від інших бронювань, зроблених у нас та які використовують скасовані послуги.
Якщо плата за скасування вказана у відсотках, вона розраховується на основі загальної вартості, яка підлягає сплаті особою (особами), яка скасувала бронювання, за вирахуванням податків, зборів, зборів за зміну та вартості будь-якого рейсу(ів) з обмеженим доступом. Плата за внесення поправок не повертається у разі скасування особою (особами), до якої вони застосовуються. Якщо нам повідомлять про скасування до від’їзду, державні та портові збори будуть повернуті у разі їх оплати. Якщо ви бронюєте та скасовуєте круїзи поспіль, плата за скасування, як показано нижче, стягуватиметься щодо кожного круїзу.
Період до відправлення повідомлення про скасування, отримане круїзною компанією |
Плата за відміну бронювання за людину, що скасовує* |
більше 29 днів |
20% |
28 - 15 днів |
50% |
14 - 8 днів |
75% |
7 днів і менше+ |
95% |
У разі підтвердження пакетів Cruisetours будуть застосовуватись такі збори за скасування:
Період до відправлення повідомлення про скасування, отримане круїзною компанією |
Плата за відміну бронювання за людину, що скасовує* |
більше 29 днів |
20% |
28 днів і менше+ |
95% |
* Поширюється на 1-8 осіб, дітей та немовлят.
+ Також застосовно, якщо Гість не з’явився на свято без попереднього повідомлення про нас.
Крім того, NCL матиме право стягувати відповідні збори за скасування, які застосовуються до будь-яких рейсів. Якщо під час бронювання не вказано інше, за скасування рейсу Restricted Air у будь-який час стягуватиметься плата за скасування, еквівалентна повній вартості рейсу.
Плата за скасування рейсів Restricted Air буде підтверджена під час бронювання.
2. Залежно від причини скасування ви можете вимагати відшкодування цих зборів за скасування (за вирахуванням будь-якого франшизи) відповідно до умов будь-якого поліса страхування подорожей, що є у вас. Претензії мають бути направлені безпосередньо до відповідної страхової компанії.
3. Якщо будь-яке скасування знижує місткість вашої каюти або кількість повністю оплачуючих Гостей нижче числа, на якому грунтувалася ціна та/або будь-які знижки або пільги, погоджені для вашого бронювання, ми перерахуємо вартість відпустки для Гостей, що залишилися, на основі чинної на той момент ставки та відповідно повторно виставити вам рахунок.
4. NCL не повертатиме кошти за невикористаний елемент вашої відпустки, включаючи, крім іншого, будь-яку частину круїзу, проживання в готелі, наземну програму, перельоти чи трансфери.
У вартість базового тарифу круїзів Norwegian Cruise Line не включено напої.
У вартість включено лише чай, каву, воду та сік з автоматів у зоні буфету. Решта напоїв, у тому числі міні-бар, вода в ресторанах, кава не з автомата та ін. – за додаткову плату.
Деякі гості, які додали під час бронювання пакет послуг Free at Sea, мають можливість користуватися пакетом напоїв Premium Beverage Package під час круїзу.
ПАКЕТИ НАПОЇ НА БОРТУ ЛАЙНЕРІВ NORWEGIAN CRUISE LINE
PREMIUM BEVERAGE PACKAGE |
109 $/особу/день |
||
Дивитися флаєр з описом пакета за посиланням |
Широкий вибір алкогольних та безалкогольних напоїв преміум-класу як на борту, так і на березі (під час відвідин приватного острова NCL Грейт-Стіруп-Кей). До складу пакету включено: • виборні високоякісні коктейлі та алкогольні напої, вартістю до 15$ за келих; • різноманітне пиво та вино по келихах, вартістю до 15$ за келих; • знижка 20% на бутильоване вино та шампанське; • безалкогольні напої та соки в необмеженій кількості. Увага! Цей пакет напоїв має бути придбаний для всіх гостей у каюті віком від 21 року. Гості у каюті до 21 року при цьому мають купити Пакет Unlimited Soda Package. Важливо! Наприкінці круїзу гостям буде додано 20% сервісного збору за обслуговування напоїв. Для гостей, які користуються пакетом Free at Sea, цей сервісний збір доданий не буде |
||
PREMIUM PLUS (від 21 року) |
138$/особу/день |
||
Дивитися флаєр з описом пакета за посиланням |
Найширший вибір напоїв на борту. Діє також на приватному острові Грейт-Стіруп-Кей. Включено: • всі коктейлі та алкогольні напої; • все пиво, шампанське, вино по келихах; • всі преміальні вина та шампанське у пляшках зі знижкою -40%; • необмежені безалкогольні напої та соки; • необмежені газовані та не газовані напої в пляшках; • всі види кави та фірмових напоїв Starbucks ®; • енергетики. Увага! Пакет напоїв Premium Plus доступний для оновлення пакета Unlimited Open Bar, якщо куплений круїз за системою Free at Sea. Важливо! Цей пакет напоїв має бути придбаний для всіх гостей у каюті віком від 21 року. Гості у каюті до 21 року при цьому мають купити Пакет Unlimited Soda Package. Наприкінці круїзу гостям буде додано 20% сервісного збору за обслуговування напоїв. Для гостей, у яких замовлено пакет Free at Sea, можливий апгрейд пакету до Premium Plus за +29$/день. |
||
HAWAI BEVERAGE PACKAGE (тільки на Pride of America) |
109$/особу/добу |
||
Дивитися флаєр з описом пакета за посиланням |
Широкий вибір напоїв, вартістю до 15 $ за келих. У вартість пакета включено: • коктейлі; • вина по келихах, пиво та шампанське; • вода, освіжаючі напої; • кава, газована вода. Цей пакет напоїв застосовується тільки в круїзах на лайнері Pride of America для 1-2 гостей у каюті. У цей пакет напоїв не включено використання міні-бару та напою з автоматів. |
||
UNLIMITED SODA PACKAGE |
9,95$/особу/добу |
||
Безлимитные газированные напитки на протяжении всього круїзу. Включає: • кока-колу, дієтичну колу; • спрайт; • соки; • імбирний ель; • тоніки; • фанту та содову. |
|||
UNLIMITED STARBUKS PACKAGE |
12,95$/особу/добу |
||
Безлімітні напої у кав’ярнях Starbuks. Включає всі напої бренду: • кава • чай • фірмові напої |
|||
ПАКЕТ ВОДИ (преміумний бренд Flow) |
|||
Пакет води в пляшках, які будуть доставлені в каюту гостям в перший день круїзу. Вартість: • 6 літрових пляшок - 19,95$ • 12 літрових пляшок – 34,95$ • 24 літрових пляшок – 49,95$
|
|||
УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ПАКЕТІВ НАПОЇВ
Пакет фірмових страв
З пакетом Specialty Dining Package (SDP) Ви можете зручно відвідати широкий спектр унікальних ресторанів за однією встановленою ціною. У Вас буде можливість скуштувати напівпросмажену страву в стейк-хаусі Cagney`s, покуштувати делікатеси французької кухні в Le Bistro або скуштувати соковите бразильське м’ясо барбекю в Moderno Churrascaria.
Фірмові обідні пакети приймаються у всіх спеціалізованих ресторанах, включаючи: American Diner, Cagney`s Steakhouse, Food Republic, Italian, Le Bistro, Los Lobos, Moderno Churrascaria, Ocean Blue та Bayamo by Ocean Blue, бар Pincho Tapas, Q Texas Smokehouse, Raw Bar, Суші та топпаньяки. Варіанти харчування залежить від корабля.
Пункт # | Опис | Ціна на людину |
2UDP | Пакет фірмових обідів (2 страви) | 99$ |
3UDP | Пакет фірмових обідів (3 страви) | 139$ |
4UDP | Пакет фірмових обідів (4 страви) | 169$ |
5UDP | Пакет фірмових обідів (5 страв) | 199$ |
6UDP | Пакет фірмових обідів (6 страв) | 229$ |
7UDP | Пакет фірмових обідів (7 страв) | 259$ |
8UDP | Пакет фірмових обідів (8 страв) | 289$ |
9UDP | Пакет фірмових обідів (9 страв) | 319$ |
10UDP | Пакет фірмових обідів (10 страв) | 349$ |
11UDP | Пакет фірмових обідів (11 страв) | 279$ |
12UDP | Пакет фірмових обідів (12 страв) | 409$ |
13UDP | Пакет фірмових обідів (13 страв) | 439$ |
14UDP | Пакет фірмових обідів (14 страв) | 469$ |
* Перед бронюванням уточнюйте ціни, оскільки 20% чайові та плата за спеціальні послуги будуть додані під час покупки.
|
|
БЕЗЛІМІТНИЙ ПАКЕТ WI-FI | БЕЗЛІМІТНИЙ ПАКЕТ ПРЕМІУМ WI-FI |
Загальний перегляд веб-сторінок, електронної пошти та обміну повідомленнями. Не підтримує поточні функції. |
Включає потокову передачу аудіо та відео через вашого улюбленого провайдера або програму, а також доступ до VPN. |
Додайте 2-й пристрій за додаткові 15,99 доларів США на день/25,99 доларів США на день *Також доступні пакети для 4 пристроїв. Всі ціни можуть змінюватися в залежності від тривалості круїзу та лайнера. |
|
ЗАОЩАДЖУЙТЕ БІЛЬШЕ ПРИ ОНОВЛЕННІ БЕЗКОШТОВНОГО ПАКЕТУ AT SEA |
МІЙ ІНТЕРНЕТ | БЕЗЛІМІТНИЙ WI-FI | БЕЗЛІМІТНИЙ ПРЕМІУМ WI-FI |
Додатки для соціальних мереж | ✔ | ✔ |
Перегляд, публікація та завантаження фото та відео | ✔ | ✔ |
Фейсбук, Інстаграм, Ватсап, Твіттер, Снапчат | ✔ | ✔ |
Обмін повідомленнями та дзвінки | ✔ | ✔ |
iMessage, Facetime, Skype Messenger, Zoom | ✔ | ✔ |
Фейсбук, Інстаграм, Твіттер, Снапчат | ✔ | ✔ |
Вічат, Телеграм, Гугл Дуо, Вайбер | ✔ | ✔ |
Магазини додатки | ✔ | ✔ |
Google Play Store, iOS AppStore, Microsoft Store | ✔ | ✔ |
Перегляд веб-сторінок | ✔ | ✔ |
Новини - BBC, CNN, CNBC | ✔ | ✔ |
Погодні сайти - Accuweather | ✔ | ✔ |
Туристичні сайти: Trip Advisor, Booking.com, Expedia | ✔ | ✔ |
Електронна пошта та обмін файлами | ✔ | ✔ |
Gmail, iCloud, Yahoo, Outlook | ✔ | ✔ |
Дропбокс, Гугл Диск | ✔ | ✔ |
Розширений перегляд веб-сторінок | ✔ | |
VPN | ✔ | |
TikTok | ✔ | |
Новини CBC, CTV New, Fox News, Comcast | ✔ | |
Потокове аудіо і відео | ✔ | |
Нетфлікс, Хулу, Амазон Прайм | ✔ | |
HBOMax, Disney+, ESPN+, Павлін, Paramount+ | ✔ | |
YouTube | ✔ | |
Live Sports | ✔ | |
Відеонагляд | ✔ | |
Apple Music, Spotify, Pandora, Підкасти | ✔ | |
Google Play Музика, iHeart Radio, Sound Cloud | ✔ |
Вимоги країни: В даний час уряд Багамських островів прийматиме вакцини тільки від Pfizer-BioNTech, Moderna, Johnson & Johnson Janssen та AstraZeneca/Oxford, щоб гості могли зійти на берег Багамах. Гостям, повністю вакцинованим Sinopharm BIBP і Sinovac, не буде дозволено зійти на берег на Багамах, проте вони зможуть вирушити в плавання і залишатися на борту, поки перебувають у порту. |
Вимоги країни: Бермудські острови вимагають, щоб усі гості пройшли тестування ПЛР на COVID-19 протягом 96 годин до дати відплиття. Усі гості мають зареєструватися на веб- сайті Bermuda Tourism і завантажити негативний результат тесту протягом 72 годин після посадки. Реєстраційну форму можна знайти тут. Номер дозволу на поїздку буде видано Бермудськими островами після затвердження. Гості можуть розпочати процес авторизації поїздки не пізніше ніж за 1 тиждень до відплиття. Гості можуть запровадити свої персональні дані ще до отримання результатів ПЛР-тесту на COVID-19. Якщо ви розпочали процес отримання дозволу на поїздку, але ще не отримали результатів ПЛР-тесту, ви отримаєте нагадування електронною поштою про необхідність заповнити заявку. Завантаження результатів ПЛР-тесту має відбуватися одночасно із завантаженням підтвердження вакцинації. Не завантажуйте одне без іншого, оскільки заявку буде відхилено. Номер дозволу на поїздку буде видано Бермудськими островами після затвердження. На додаток до тесту ПЛР протягом 96 годин до дати відплиття, кожен гість матиме тест на антиген після прибуття в круїзний термінал. |
Терміни тестування та затвердження на Бермудських островах
Крок 1. За два тижні до вильоту:
запишіться на ПЛР-тест на COVID-19 якомога раніше в середу перед вильотом. Експрес-тест ПЛР дасть найшвидший результат.
Крок 2. За 96 годин:
пройдіть заздалегідь заброньований ПЛР-тест на COVID-19 рано-вранці; обов’язково здайте ПЛР-тест на COVID-19.
Крок 3. За 72 години:
заповніть заявку на отримання дозволу на поїздку та завантажте свій негативний результат ПЛР-тесту на COVID-19 та карту вакцинації.
Крок 4. За 24 години:
Отримайте відхилену або затверджену ТП. У разі відмови це поставить під загрозу ваш круїз. Дотримуйтесь інструкцій, які можна знайти в електронному листі, надісланому вам урядом Бермудських островів.
Крок 5. День посадки:
Має бути затверджений ТА для посадки на лайнер. Цього дня проводиться тест на антиген у терміналах перед посадкою на лайнер.
Вимоги країни
САН-ХУАН ПУЕРТО-РІКО |
З 16 січня 2022 року в Пуерто-Ріко будуть введені такі вимоги до тестування після круїзу для гостей, що висаджуються в Пуерто-Ріко: Жителям Пуерто-Ріко необхідно пройти тест на COVID-19 протягом 48 годин після висадки з лайнера, необхідно заповнити онлайн-форму туристичної декларації (TDF) від Департаменту охорони здоров’я та безпеки Пуерто-Ріко, яку можна знайти тут. Це необхідно зробити до висадки з лайнера, і гості повинні пред’явити отриманий QR-код при висадці. Пасажири повинні вибрати варіант номер два (2), який встановлює, що пасажир проведе молекулярний тест або тест на антиген в уповноваженій установі Пуерто-Ріко протягом 48 годин після висадки. Пасажири, які не виконали вимоги щодо перевірки перед прибуттям, будуть оштрафовані на 300 доларів. Гості Пуерто-Ріко вилітають в день висадки. Жодних додаткових тестів для висадки з лайнера не потрібно. Гості, що залишаються на ніч в Пуерто-Ріко. Необхідно заповнити форму декларації про поїздки (TDF) до висадки на САЙТІ. Має пройти тест на антиген COVID-19 протягом 48 годин до висадки з лайнера.
|
КОЛОН, ПАНАМА |
Щоб зійти на берег, гості мають надати довідку про повну вакцинацію. |
ГРЕНАДА |
Всі гості повинні подати заяву на отримання дозволу на поїздку Pure Safe до поїздки. Форма дозволу має бути заповнена до початку поїздки, і її можна знайти тут |
ПУЕРТО-КАЛЬДЕРА, КОСТА-РІКА |
На березі гості мають носити маску. Приймаються лише дозволені вакцини Pfizer/BioNTech, AstraZeneca/Oxford, Moderna або Johnson & Johnson. |
Гостям не дозволяється виходити за межі порту Очо-Ріос, Ямайка. Щоб зійти на берег в Очо-Ріосі, гості повинні виконати одну з наступних умов:
• Замовте берегову екскурсію норвезькою круїзною лінією.
• Забронюйте обмежений або контрольований позаштатний тур. Це традиційна лінія фрілансерів таксі.
• Пройдіть пішки або скористайтеся транспортом до Island Village, Harbour Shops та торгового центру Taj Mahal. Ці магазини закриті для публіки у круїзні дні та відкриті виключно для гостей.
Всі гості, які відвідують Сент-Люсію, повинні займатися лише:
• Тури та заходи, що надаються у рамках заброньованої берегової екскурсії Norwegian Cruise Line.
• Прогулянки ресторанами та барами порту.
• Відвідування спеціально відведених стоянок таксі, щоб домовитися, щоб вони доставили їх до сертифікованої зони, затвердженої місцевим урядом.
Всім гостям, які відвідують Барбадос, буде дозволено зійти на берег та вирушити на екскурсію:
• Тури схвалені для продажу туроператорами через круїзну компанію, замовлену берегову екскурсію.
• Тури, схвалені для продажу незалежними туроператорами та операторами таксі, уповноваженими урядом Барбадосу, з дотриманням відповідних вимог щодо охорони здоров’я та безпеки.
Гості, які користуються цим варіантом, повинні взяти затверджені таксі, відправлені зі спеціалізованих стоянок таксі, що охороняються, в порту Бріджтауна, або повинні мати попередньо заброньований тур, підтверджений електронною поштою від затвердженого туроператора для отримання в порту Бріджтауна.
Гості, які відвідують Гренаду, повинні забронювати берегову екскурсію Norwegian Cruise Line або використовувати офіційне таксі.
На борту лайнерів Norwegian Cruise Line з гостей автоматично буде стягнена дискреційна плата, або так званий сервісний збір (чайові персоналу) з кожного гостя віком від 3-х років і старше.
Цей збір буде додано до кредиту на ваш бортовий рахунок і буде нараховуватись щодня:
- 20 доларів США з гостя на день (для гостей від 3 років і старше) для кают категорій Studio, Внутрішня, З вікном, З балконом та клубні Сьюти з балконом;
- 25 доларів США з гостя на день (для гостей від 3 років і старше) для сьютів зони The Haven.
Сервісний збір може бути сплачено до початку круїзу. Відшкодування сервісного збору на борту лайнера неможливе. У випадку незадовільного обслуговування гості можуть подати заявку на відшкодування (якщо вона обгрунтована) після повернення додому, написавши у відділ по роботі з гостями, або звернувшись до офіційних представників Norwegian Cruise Line.
Окрім сервісного збору (дискреційної плати), гостям будуть нараховуватись наступні збори:
- 20% податку на всі SPA-послуги та послуги в салонах краси;
- 20% податку на напої та спеціалізовані ресторани, за виключенням альтернативних ресторанів, які включено в програму Free at Sea