Морський Вояж - круїзний туроператор Морський Вояж - круїзний туроператор

Відкриваємо світ разом

Телефонуйте щоб підібрати та забронювати круїз
+38 (095) 413-95-55 | +38 (050)087-82-00

ruua

Costa Cruises

Про компанію

COSTA CRUISES – круїзи по всьому світу з італійською душею!

Пориньте в атмосферу вічного свята та мистецтва в круїзах на борту лайнерів Costa Cruises. Це одна з провідних європейських круїзних компаній класу «Стандарт», яка пропонує широкий вибір якісних та різноманітних круїзних подорожей по всьому світу за доступними цінами.

ОСОБЛИВОСТІ КРУЇЗНОЇ КОМПАНІЇ

Серед безлічі переваг цієї круїзної лінії на перший план можна винести відразу кілька особливостей, які виділяють Costa Cruises серед конкурентів і фігурують у позитивних відгуках мандрівників:

Вишукана кухня. Круїзна лінія наголошує на вишуканому харчуванні для пасажирів в італійському стилі, залучаючи до створення меню для ресторанів іменитих шеф-кухарів.
Твори мистецтва. Однією з важливих складових круїзів від Costa Cruises є оформлення громадських зон лайнерів за допомогою оригінальних робіт сучасних художників та скульпторів. Завдяки цьому на борту суден створюється неповторна творча атмосфера.
Широкий спектр послуг та розваг. Costa Cruises позиціонує себе як круїзна компанія для широкої аудиторії, тому відпочинок на борту лайнерів сподобається сім’ям з дітьми, старшому поколінню, молодятам, одиночним мандрівникам і великим дружним компаніям.

ІСТОРІЯ КРУЇЗНОЇ ЛІНІЇ COSTA CRUISES

Історія круїзів від Costa почалася понад 70 років тому. У 1948 році судно Anna C, що належить компанії Costa Line, залишило Геную і вирушило до Південної Америки з 768 пасажирами на борту. Воно стало першим океанським лайнером, який перетнув Південну Атлантику після Другої світової війни і першим лайнером з кондиціонерами в каютах.

У 1959 році компанія вийшла за рамки трансатлантичних подорожей і стала пропонувати прогулянкові круїзи Середземним морем взимку і Карибським басейном в решту пори року.

Linea C побудувала свій перший круїзний лайнер у 1964 році, а у 1968 році представила пакет послуг «політ + круїз» для Карибського моря. Ця концепція так добре зарекомендувала себе, що використовується багатьма круїзними компаніями в Європі і сьогодні. У 1970-х роках круїзна компанія почала активно скуповувати кораблі і до 1980 року Linea C мала найбільший у світі флот, що налічує 13 суден.

Тільки в 1986 році Linea C змінила назву і стала Costa Cruises, задекларувавши круїзи як основний вид своєї діяльності. У 1997 році компанія Costa була придбана спільно холдингами Carnival Corporation та Airtours.

Сучасна історія Costa Cruises починається 2000 року, коли Carnival купила акції Airtours, і бренд став повністю належати Carnival Corp. У тому ж році лайнер Costa Atlantica з 2114 пасажирами дебютувала у Венеції як найбільше судно, яке коли-небудь було збудовано європейською компанією. Це також був перший корабель Costa з балконами.

Продаж активів Carnival Corporation пішов на користь круїзної компанії і вже в червні 2003 року флот Costa Cruises поповнюється лайнером Costa Mediterranea, потім Costa Fortuna у листопаді 2003 року та Costa Magica у листопаді 2004 року.

Корабель Costa Concordia, який зазнав аварії у 2012 році, був спущений на воду в липні 2006 року. У тому ж році Costa стала першою круїзною лінією у світі, що вийшла на китайський ринок.

У травні 2007 року до Costa приєдналося судно Costa Serena, а у червні 2009 року з’явився лайнер Costa Pacifica.

Також у 2009 році побачив світ корабель нового більш ексклюзивного формату - Costa Luminosa з 2260 пасажирами на борту. Costa Deliziosa приєдналося до флоту Costa у січні 2010 року. Незабаром після цього дебютували ще два лайнери. Прем’єра Costa Favolosa відбулася у липні 2011 року, а Costa Fascinosa – у 2012 році.

У листопаді 2014 року Costa Cruises запустила новий флагман – Costa Diadema. Це було найбільше круїзне судно під італійським прапором з водотоннажністю 132 500 тонн і загальною пасажиромісткістю 4 947 осіб. Свого часу він став найсучаснішим кораблем у флоті Costa з погляду послуг, декору та загального дизайну.

У липні 2015 року Costa Cruises оголосила про замовлення двох круїзних лайнерів нового покоління із найбільшою у світі пасажиромісткістю. Також вони мали стати першими судами в круїзній індустрії, які працюватимуть на зрідженому природному газі, екологічно чистому викопному паливі. Першим із класу на світ з’явився лайнер Costa Smeralda у 2019 році.

У міру потреби круїзна компанія проводить реконструкції лайнерів. Наприклад, у січні 2015 року компанія витратила 19 мільйонів євро на масштабний рестайлінг Costa Atlantica на верфі Huarun Dadong у Шанхаї. Виконана робота включала розширення магазинів безмитної торгівлі, щоби представити товари елітних брендів класу люкс, а також велику модернізацію громадських зон, приміщень на верхній палубі та кают. Крім того, було встановлено 48 нових кают, адаптованих до зростаючих запитів споживачів Китаю.

Costa Cruises також витратила 129 мільйонів доларів на реконструкцію трьох лайнерів та створення лінійки neoCollection: Costa neoRiviera, Costa neoRomantica та Costa neoClassica.

ЛАЙНЕРИ КРУЇЗНОЇ КОМПАНІЇ COSTA CRUISES

На даний момент флот компанії складається із 10 сучасних лайнерів. У 2018 році, коли лінія взяла курс на оновлення флоту, було анонсовано, що значну частину старого фонду круїзних кораблів буде продано іншим круїзним лініям. Тим самим компанія вирішила вкладати більшу частину капіталу у створення нових флагманських кораблів.

Список лайнерів Costa Cruises, що діють, на борту яких ви можете відправитися в круїз виглядає наступним чином:

Costa Smeralda (2019);
Costa Toscana (2021);
Costa Firenze (2020);
Costa Luminosa (2009);
Costa Deliziosa (2010);
Costa Diadema (2014);
Costa Fascinosa (2012);
Costa Favolosa (2011);
Costa Pacifica (2009);
Costa Fortuna (2003).

Кожне судно є повноцінним морським курортом з усією необхідною інфраструктурою для відпочинку в круїзі. На борту кожного лайнера на вас чекатимуть затишні каюти різних категорій, кілька ресторанів та барів, басейни, спа, театр та багато іншого.

КРУЇЗНІ НАПРЯМКИ COSTA CRUISES

Круїзна компанія Costa Cruises може похвалитися широкою географією круїзів, куди входять усі головні круїзні регіони.

Середземномор’я. Лайнери Costa Cruises відвідують усі знакові порти регіону, включаючи середземноморські острови (Майорка, Сардинія, Сицилія, Кріт) та материкові міста (Марсель, Барселона, Генуя). Оскільки цей регіон вважається домашнім для лайнерів Costa, різноманітність морських турів та поєднання портів у них сподобається навіть найвибагливішим та найдосвідченішим круїзерам.
Північна Європа. Менш розкручений, але не менш цікавий напрямок круїзів. Costa пропонує відправитися в морський тур Норвезькими фіордами або вивчити столиці Балтики.
Карибські острови. Екзотика у чистому вигляді. Вирушайте в круїз Карибським басейном і відкривайте тропічні краси Барбадосу, Домінікани, Мартініки, Антильських островів, Аруби, Домініки і т.д. Великий вибір безвізових круїзів Карибськими островами для громадян України.
Південна Америка. Колекція яскравих круїзів для справжніх шукачів пригод. Круїзи по регіону проводяться з грудня по квітень, пропонуючи туристам заходи до найцікавіших портів Бразилії та Аргентини.
Перська затока. Відносно новий, але вже встиг стати популярним круїзний напрямок. Відмінний вибір для зимових канікул серед теплих затоки та футуристичних міст ОАЕ.
Трансатлантика. Ідеальний вибір круїзу для тих, хто хоче максимально скористатися всіма зручностями лайнера та відпочити від суєти, насолоджуючись безкрайніми морськими просторами під час кількох днів посеред океану.
Кругосвітні круїзи. Costa Cruises досі є єдиною компанією класу “стандарт”, яка пропонує своїм клієнтам повноцінні кругосвітні круїзи тривалістю 4 місяці, за які ви встигнете відвідати 5 континентів та побачити десятки та навіть сотні знакових місць планети.

КАЮТИ КРУЇЗНОЇ КОМПАНІЇ COSTA CRUISES

Кожна каюта на борту лайнерів Costa продумана до дрібниць, щоб пасажири могли розслабитися після насиченого дня, наповненого активним відпочинком та спілкуванням як на борту, так і на березі. Круїзна компанія Costa має різні типи кают за розмірами, розташуванням і наповненням, що дозволяє легко підібрати простір, який найкраще відповідає вашим потребам.

На борту кожного лайнера передбачено 4 базові категорії кают:

Внутрішня (Inside) - бюджетний варіант розміщення. Підходить для тих, хто не хоче нічого пропустити в круїзі і планує використовувати каюту тільки для сну та перевдягання, воліючи проводити більшу частину часу у громадських просторах лайнера або на екскурсіях.
Зовнішня з ілюмінатором/вікном (Ocean View) – ці каюти дадуть вам більш відчуття тіснішого контакту з фарбами вашого круїзу. Можливість побачити море, насолодитися заходами сонця і світанками - це зробить ваш круїз ще більш романтичним.
Зовнішня з балконом (Balcony) - віч-на-віч з морем. Каюта з балконом дозволяє щодня у круїзі відчувати теплий вітер у волоссі та солоний аромат океану.
Апартаменти (Suite) – найзручніше та найексклюзивніше місце на борту для вимогливих мандрівників, яким важливо отримати сервіс найвищого рівня. Сьюти відрізняються від стандартних кают оформленням та розмірами, а також наявністю великої тераси. Пасажири сьютів можуть насолоджуватися цілим спектром додаткових послуг – особистий дворецький, пріоритетна посадка та висадка у круїзі,
сніданок, обід та вечеря в ресторані, призначеному виключно для гостей люксів, пакет напоїв Intenditore (точний перелік включених сервісів уточнюйте безпосередньо перед бронюванням круїзу).

Кожна каюта спроектована так, щоб забезпечити максимальний комфорт та розслаблення у круїзі. У номерах є кондиціонер з регульованим термостатом, інтерактивний телевізор з плоским екраном і супутниковими каналами, цілодобове обслуговування номерів (за окрему плату), щоденне прибирання, бездротовий доступ до Wi-Fi (за окрему плату), фен. , рушники, сейф, міні-бар, телефон.

РОЗВАГИ В КРУЇЗАХ КОМПАНІЇ COSTA CRUISES

На борту на вас чекають сотні розваг та щоденних заходів. Вам потрібно лише вибрати, що відвідати сьогодні.

У головному театрі щодня відбуваються концерти та театральні вистави, де професійні талановиті артисти змусять вас випробувати калейдоскоп емоцій. Ви самі можете стати зіркою, якщо добровільно візьмете участь у нашому шоу талантів «Голос». Увечері дорослі круїзери можуть провести час і зазнати успіху у казино.

Для дітей працює дитячий клуб, де передбачені різні вікові групи та діти залишаються під наглядом аніматорів. Залежно від лайнера діти можуть розважатися і кататися на водних гірках.

СЕРВІС

Комфорт та спокій пасажирів під час круїзу – це головний пріоритет круїзної лінії Costa Cruises. На всіх лайнерах до ваших послуг будуть представлені такі послуги:

Екскурсії. Колекція берегових екскурсій у портах заходу кораблів у супроводі досвідчених гідів. Формування екскурсійних груп різними мовами, включаючи російськомовні групи, в тому числі і для туристів з України. Можливість організації індивідуальних екскурсій у круїзах.
Інтернет. Залишайтеся на зв’язку з близькими. Всі лайнери компанії підключені до високошвидкісного інтернету, включаючи бездротове з’єднання. Доступ до мережі надається за окрему плату. Купити відповідний пакет інтернету можна безпосередньо під час круїзу на борту.
Медичний центр. У круїзах працюють кваліфіковані медичні співробітники, які зможуть надати першу медичну допомогу або провести консультацію з питань здоров’я.
Фотостудія. У круїзах Costa на лайнерах працюють професійні фотографи, які радо проведуть фотосесію на кораблі або на березі.
Шопінг. На всіх лайнерах Costa є чудові умови для шопінгу. У магазинах на борту ви зможете купити товари першої необхідності чи приємні презенти для себе та близьких.
Хімчистка/пральня/прасувальна.
Обслуговування кают. У каютах щодня проводиться прибирання з регулярною заміною рушників та постільної білизни. Також стюарти щодня приносять програму дня, з якої ви можете дізнатися про всі заходи на борту та розклад роботи тих чи інших закладів.

На борту працюють кваліфіковані співробітники, які готові допомогти пасажирам у будь-якому питанні. Кількість персоналу розрахована так, щоб під час круїзу кожен пасажир відчував увагу та турботу.

ХАРЧУВАННЯ ТА ПАКЕТИ НАПОЇВ НА ЛАЙНЕРАХ ЛІНІЇ COSTA CRUISES

Компанія Costa славиться своїм вишуканим харчуванням, вибором якісних інгредієнтів та різноманітністю кулінарних пропозицій.

У круїзі турист може відвідувати на сніданки, обіди та вечері основні ресторани та кафе, які включені у вартість туру. Також на борту завжди передбачено кілька альтернативних ресторанів та кафе з платним меню для особливих випадків, коли хочеться побалувати себе чимось особливим.

У Costa дбають про всіх без винятку пасажирів, тому в арсеналі ресторанів є дієтичні налаштування страв, наприклад, без глютену, цукру або лактози.

У вартість круїзу, як правило, включено лише деякі безалкогольні напої в ресторанах (чай, кава, сік, вода). Інші безалкогольні та алкогольні напої у барах та ресторанах продаються за окрему плату.

Для зручності та економії коштів у круїзі ви можете скористатись спеціальними пропозиціями пакетів напоїв.

Pranzo & Cena – Це правильний вибір за розумною ціною для тих, хто хоче випити келих гарного вина чи прохолодного пива за їжею. Ви можете насолодитися широким вибором вин, пива та безалкогольних напоїв на розлив у необмеженій кількості на обід та вечерю. Ціна – від 22$.
Pranzo & Cena Giovani - Юні гості можуть насолоджуватися всіма своїми улюбленими безалкогольними напоями, а також мінеральною водою у склянках під час усіх їдять у ресторані та на шведській лінії. Ціна – від 11$.
Brindiamo - Ідеальний пакет для тих, хто хоче розслабитись за келихом улюбленого напою у будь-який час дня. Кава та капучино, безалкогольні напої та освіжаюче пиво, популярні аперитиви та гарний вибір вин та міцних спиртних напоїв до ваших послуг. Ціна – від 33$.
Più gusto - Цей пакет підійде вам, якщо ви любите коктейлі. Крім безалкогольних напоїв, вина, пива та кави, Più gusto пропонує на вибір не менше 34 видів алкогольних та безалкогольних коктейлів та заморожених напоїв. Ціна – від 38$.
Intenditore - З цим пакетом ви зможете насолодитися нашими найкращими винами за доступною вартістю. Ціна - від 56 $.
Giovani - Діти та підлітки можуть насолодитися безалкогольними напоями, свіжими смузі або смачним гарячим шоколадом протягом дня без обмежень. Ціна – від 22$.

ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ COSTA CRUISES

Після першого круїзного туру з лінією Costa ви стаєте учасником програми лояльності Costa Club, яка носить накопичувальний характер. Чим більше круїзів разом з компанією Costa ви робите, тим вище стає ваш статус.

Усього програма передбачає 6 рівнів:

Ambra;
Aquamarina;
Corallo;
Perla;
Perla Oro;
Perla Diamante.

ДРЕС-КІД У КРУЇЗАХ ВІД COSTA CRUISES

У круїзах Costa не передбачений суворий дрес-код, проте компанія на своєму офіційному сайті дає список рекомендацій, які допоможуть почуватися в поїздці максимально комфортно.

Тематичні вечірки. Традиційно на борту лайнерів проводяться вечірки з дрес-кодом, наприклад, White Party, куди слід приходити в білому або вечірки, присвячені Італії з червоно-зелено-білим дрес-кодом.
Ресторани. Для відвідування ресторанів ви можете вибрати будь-який комфортний для вас набір одягу. Для вечерь ідеально підійде стиль смарт-кежуал, а для гала-вечерів – коктейль. Зверніть увагу, що ресторани на борту не можна відвідувати в пляжному одязі.
Екскурсії. Подбайте про те, щоб у вас був відповідний комплект одягу для берегових екскурсій. Наприклад, якщо ви відправилися в круїз Норвезькими фіордами, то не забудьте взяти з собою спортивне взуття для прогулянок гірською місцевістю, теплу вітровку, дощовик.
Пляжний одяг. Незалежно від сезону та регіону вашого круїзу рекомендуємо брати з собою пляжний комплект, оскільки на всіх лайнерах Costa працюють чудові спа-центри із саунами та джакузі, а також є басейни (відкриті або криті).

Круїзний туроператор "Морський вояж" є офіційним представником круїзної лінії Costa Cruises в Україні. Що це означає для наших клієнтів? Насамперед – гарантія кращої ціни на круїзи без додаткових націнок. Також туроператор «Морський вояж» має прямий зв’язок з круїзною лінією, що дозволяє отримувати найактуальнішу та найсвіжішу інформацію з перших рук (розклади круїзів, акції) та швидко вирішувати питання, що виникають. Ви можете зв’язатися з нами за телефоном або прийти до нашого офісу в Києві, щоб отримати розгорнуту консультацію з круїзів від компанії Costa Cruises. Всі контакти наведені на нашому офіційному сайті у відповідному розділі.

Лайнери

Програма лояльності

Costa Club — це клуб постійних клієнтів компанії, які постійно подорожують з Costa Cruises.

Усі члени клубу Costa Club мають право на обслуговування під час круїзів за пільговими знижками та з ексклюзивними привілеями.

Умови членства: вік від 18 років і досконалий раніше круїз з компанією Costa.
Членство дає право на знижку 5% на всі круїзи, а також інші привілеї на борту.

Бонуси, які дозволяють переходити з клубу в клуб більш підвищеної категорії: «Аквамарин», «Корал», «Перли», «Золота перлина» та «Діамантова перлина», накопичуються від круїзу до круїзу.

Привілеї надаються все більш ексклюзивними залежно від категорії членства.

Учасникам Costa Club нараховується по 100 бонусів за кожен день круїзу та по 40 бонусів за кожні 52 євро, витрачені на борту і вносяться на персональну картку члена клубу CostaClub. У «Золотій перлині» враховуються також круїзи, які здійснюють член клубу протягом попередніх 36 місяців. 

Клуб Аквамарін:
входять учасники, які набрали до 2000 бонусів.
Клуб Корал:
учасники, які набрали від 2001 до 5000 бонусів.
Клуб Перлини:
учасники, які набрали 5001 бонусів та більше.
Клуб Золота Перлина:
призначений для членів, які набрали не менше 13 001 бонусів і здійснили три круїзи за останні три роки.

Привілеї

Всі круїзи

БРОНЮВАННЯ
Ambra
Acquamarina
Corallo
Perla
Perla Oro
Perla Diamante
Тематичний круїз для членів клубу CostaClub із ексклюзивними заходами
Знижки на відправлення Priviledge (кожен третій круїз), які поширюються на всіх пасажирів в одній каюті. 5% 10% 12% 15% 17% 20%
Upgrade: підвищення категорії каюти на окремих круїзах залежно від кількості круїзів минулого року (найвища доступна категорія) [**]      
Super Upgrade: підвищення категорії каюти до рівня сьюту залежно від кількості круїзів минулого року [**]        
ПЕРЕД ВІДПРАВЛЕННЯМ
Ambra
Acquamarina
Corallo
Perla
Perla Oro
Perla Diamante
Посадка на борт позачергово        
Пріоритетна посадка          
Пріоритетна доставка багажу в каюту          
VIP-зал очікування круїзів на терміналах Palacrociere та Palacruceros (Генуя та Барселона, Термінал D)          
ПРИВІЛЕЇ НА БОРТУ
Ambra
Acquamarina
Corallo
Perla
Perla Oro
Perla Diamante
Карта каюти CostaClub [#]
Бали CostaClub
Знижки членам CostaClub на низку продуктів та послуг на борту [#]
Шоколад у каюті під час гала-вечерів (у круїзах тривалістю 4 та більше днів)  
Вітальний подарунок [#]          
Нагорода при переході на інший клубний рівень [#] [°°]  
Подарунок від CostaClub після закінчення круїзу  
Торт на день народження та безкоштовна фотосесія у студії [#]
Винагорода у вигляді коктейлю та фотографії від CostaClub
Безкоштовна пляшка води в каюті (один раз за круїз)          
Безкоштовна пляшка ігристого вина в каюті (один раз за круїз)          
Солодкі миті: особлива кава та шматочок торта          
Фруктовий кошик та пляшка ігристого вина в каюті [^^]      
Безкоштовна вечеря в ресторані Samsara (якщо є на лайнері)          
Безкоштовна вечеря в ресторані Samsara або в піцерії (якщо є на лайнері)          
Ваучери для покупок на борту [#] [^^^] 20€ 50€ 75€
Халат, тапочки (надаються в каюті) та приладдя для ванни        
Додатковий рушник для басейну в каюті        
Участь у коктейльній VIP-вечірці (для круїзів тривалістю більше 4 днів)        
Відвідування кухонь лайнера [^]        
Клубний ресторан або частина основного ресторану, зарезервована для сніданку, обіду та вечері на час всього круїзу (за наявності) [*]          
Вибір подушок: можливість вибрати вид подушки          
Виділений персонал для бронювання послуг на борту за окрему плату (екскурсії, SPA-процедури, місця у ресторані)          
Міні-бар з вашими улюбленими напоями (оплачуються окремо) [°]          
Послуга пральні Magic Bag після закінчення круїзу (прання та складання) [#] [°]          
Зарезервовані місця у перших рядах на вечірніх виставах (на лайнерах, де є театр)          
Безкоштовний доступ до SPA-центру на цілий день (послуга надається під час стоянки в порту і поширюється на компаньйона по каюті) [#]          
Дегустація вин (за винятком круїзів у Південній Америці) [^]          
Пріоритетна висадка з лайнера (наприкінці круїзу)          

Круїзи з Costa neoRomantica та Costa Fortuna в Азії

ПРИВІЛЕЇ НА БОРТУ
Ambra
Acquamarina
Corallo
Perla
Perla Oro
Perla Diamante
Карта каюти CostaClub
Безкоштовна пляшка води в каюті (один раз за круїз)  
Торт на день народження та безкоштовна фотографія  
Вітальний коктейль  
Ігристе вино та фруктовий кошик у каюті      
Приорітетна посадка      
Ваучери на гру в казино на борту 10$ 30$ 50$
Халат, тапочки та приладдя для ванни        
VIP-коктейль        
Можливість відвідати зони лайнера, закриті для звичайних пасажирів        
Миттєва посадка на борт          
Пріоритетна доставка багажу          
VIP-зал (якщо є)          
Подушки на вибір (меню подушок)          
Пріоритетна висадка з лайнера (наприкінці круїзу)          
Пізніше виселення          

ПРИМІТКА ДЛЯ ВСІХ КРУЇЗІВ

#Привілеї тільки членам клубу. Всі привілеї позначені знаком # призначені для членів клубу, а також пасажирів, які подорожують з ними в одній каюті.
**Upgrade та Super Upgrade необхідно запитати перед відправленням. Запросити цей привілей на борту неможливо. Щоб дізнатися докладніше, ознайомтесь із правилами CostaClub.
Поширюється на круїзи тривалістю 5 ночей і більше.
^ Поширюється на круїзи тривалістю понад 7 ночей.
^^^Сервісні збори не включені. Номінал ваучерів або бортовий кредит для попередньої оплати покупок на борту не дозволяють накопичувати бали CostaClub
*На лайнерах, де даний сервіс не передбачено, або у разі перевищення кількості гостей з правом відвідування Клубного ресторану, буде надана окрема зона у Класичному ресторані
°°Цей подарунок надається 1 раз при досягненні нового рівня категорії вище.
^^1 пляшка шампанського, 1 кошик фруктів під час круїзу.

Пакети напоїв

Круїзна компанія Costa Cruises пропонує для всіх гостей пакети напоїв, такі як: My Soft Drinks, My Drinks, My Drinks Plus та Спеціальні Пакети.

MY SOFT DRINKS

З цим пакетом напоїв Ви матимете широкий вибір безалкогольних напоїв, якими можна буде насолодитися в будь-який час протягом усього дня, від фруктових соків до чаю з льодом, від безалкогольних коктейлів до популярного Crodino. З пакетом напоїв My Soft Drinks ваші перерви для вгамування спраги будуть нескінченні і дуже приємні.

Це вибір тих, хто хоче поєднати задоволення та легкість. Насолоджуючись різними напоями, які зроблять кожен момент круїзу унікальним.

Пакет напоїв включає:

  • Вода, кава, гарячий шоколад, чай з льодом, соки, безалкогольні напої по келихах, Crodino та класичні безалкогольні коктейлі.
  • Пакет має бути придбаний усіма гостями з однаковим номером бронювання та/або мандрівниками в одній каюті.
  • Пакет можна використовувати у всіх барах на борту. Він не діє у тематичних ресторанах (таких як Archipelago та Steak House).

MY DRINKS

Освіжаючі напої, такі як Pepsi Cola, 7UP, безалкогольні напої зі смаком апельсина, чай із льодом або фруктові соки. Капучіно, гарячий шоколад і смачна кава Vergnano. Щодня 0,5 літра пляшка води San Benedetto. І в кожному барі необмежену кількість води по келихах. Безалкогольні фруктові напої, Aperol Spritz та Crodino для аперитивів. Класичні коктейлі від джин-тоніка до Мохіто та Bacardi Breezers. Для відпочинку після вечері – бренді, віскі, коньяк та лікери (Amaro Averna, Amaretto Disaronno, Sambuca, Amaro Del Capo).

  • Престижні бренді та продукти з міні-бару в каюті не включені.
  • Пакет має бути придбаний усіма гостями з однаковим номером бронювання та/або мандрівниками в одній каюті.
  • Пакет заброньований для гостей віком від 4 до 17 років, не містить алкогольних напоїв.
  • Його можна використовувати у всіх барах на борту. Він не діє у тематичних ресторанах (таких як Archipelago та Steak House).
  • 1 пляшка води (0,5 л) на день на кожного дорослого на запит у будь-якому барі лайнера (не в міні-барі).

Для тих, хто хоче насолоджуватися алкогольними та безалкогольними напоями протягом усього дня, а також для любителів коктейлів під час аперитиву та після вечері.

Забронювавши свій пакет перед відправленням, Ви заощадите порівняно з покупкою пакета на борту.

MY DRINKS PLUS

Напої, що освіжають, такі як Pepsi Cola, 7UP, безалкогольні напої зі смаком апельсина, чай з льодом або фруктові соки Looza. Капучіно, гарячий шоколад і смачна кава Vergnano. Щодня 0,5 літра пляшка води San Benedetto. І в кожному барі необмежену кількість води по келихах. Розливне пиво Heineken, Corona та Becks, вино та ігристі вина Casa Sant′Orsola та Cinzano по келихах. Безалкогольні фруктові напої, Aperol Spritz та Crodino для аперитивів. Класичні коктейлі від джин-тоніка до Мохіто та Bacardi Breezers. Для відпочинку після вечері – бренді, віскі, коньяк та лікери (Amaro Averna, Amaretto Disaronno, Sambuca, Amaro Del Capo).

Це вибір тих, хто хоче поєднати задоволення та легкість. Насолоджуючись різними напоями, які зроблять кожен момент круїзу унікальним.

  • Напої з міні-бару та ті, що подаються в каюті включені.
  • Пакет має бути придбаний усіма гостями з однаковим номером бронювання та/або мандрівниками в одній каюті.
  • Пакет заброньований для гостей віком від 4 до 17 років, не містить алкогольних напоїв.
  • Його можна використовувати у всіх барах на борту. Він не діє у тематичних ресторанах (таких як Archipelago та Steak House).

Забронювавши свій пакет перед відправленням, Ви заощадите порівняно з покупкою пакета на борту.

От MY DRINKS до MY DRINKS PLUS

Хочете побалувати себе? Поліпшіть ваш пакет напоїв My Drincs до My Drincs Plus! У доповненні до освіжаючих напоїв, кави та гарячого шоколаду, у вас буде кожен день, у будь-який для вас час, 0,5-літрові пляшки прохолодної води, різне пиво, різні види пива в пляшках, вино та шампанське, від класичних коктейлів до самих ексклюзивні. А також міцні алкогольні напої, лікери та віскі, якими можна насолоджуватися під час відпочинку та після вечері.

Для тих, хто хоче насолоджуватися алкогольними та безалкогольними напоями протягом усього дня, а також для тих, хто любить коктейлі під час аперитиву та після вечері та хоче повністю розслабитися.

Протоколи посадки

Оновлено 26.09.2022 р.

З 08.10.2022 на борту кораблів Costa Cruises діють нові санітарні протоколи.
 
Нові положення передбачають ослаблення заходів проти Covid-19 на тлі покращення санітарно-епідеміологічної обстановки та продовження кампанії з вакцинації, що дозволить гостям отримати ще яскравіші враження від круїзної подорожі як на борту лайнера, так і на суші. При цьому стандарти безпеки залишатимуться на незмінно високому рівні.
 
Нижче наведено всі основні нововведення. Ознайомившись із ними, Ви зможете на конкретних прикладах переконатися, що ситуація з круїзами поступово нормалізується. Ми розділили весь процес на кілька етапів – починаючи з того моменту, коли Ви ще не вирушили до круїзу, і до Вашого перебування на борту.
  • ВАКЦИНАЦІЯ І ТЕСТИ (пцр АБО АНТИГЕН)

    Якщо у вас немає вакцини від COVID-19

    З 08.10.2022 наявність сертифіката не є обов’язковою для регіонів круїзів:

    - Середземне море (крім Греції). Круїзи менше 14 днів

    - Карибські острови. Круїзи менше 14 днів

    - Південна Америка

    Вакцина не потрібна якщо у вас буде ПЛР-тест або тест на антиген, який зроблений не раніше, ніж за 48 годин до посадки.

    Якщо у вас Є вакцина від COVID-19

    З 08.10.2022 наявність ПЛР-тесту або тесту на антиген не обов’язкова (якщо у вас є сертифікат про повну вакцинацію) для регіонів круїзів:

    - Середземне море (крім Греції). Круїзи менше 14 днів


    - Карибські острови. Круїзи менше 14 днів


    - Південна Америка

    *Не обов’язкова - за наявності ПЛР-тесту або тесту на антиген, який зроблений не раніше, ніж за 48 годин до посадки.

    **Потрібна якщо є Греція - якщо в маршруті круїзу є порти Греції, то потрібна вакцина і ПЛР-тест/Тест на антиген.

    ***Повна вакцинація:

     
    - Вакцинація 2 дози + бустерна;
    - J&J + бустерна;
    - одужання від Covid-19 + вакцинація хоча б однією дозою;
    - вакцинація хоча б однією дозою + одужання від Covid-19;
    - Одужання від Covid-19.
     
    Підтримуються вакцини визнані EMA: 
     
    - Comirnaty (BioNTech and Pfizer)
    - COVID-19 Vaccine Valneva
    - Nuvaxovid (Novavax)
    - Spikevax (Moderna)
    - Vaxzevria (AstraZeneca)
    - Jcovden (Janssen)
    - Johnson & Johnson

    Якщо у вас дві дози не визнаної вакцини, вам потрібно буде зробити бустерну дозу визнаної вакцини.

    Греція - потрібна повна вакцинація та ПЛР-тест або тест на антиген, який зроблений не раніше, ніж за 48 годин до посадки.

    Марокко - гості без повної вакцинації повинні будуть зробити ПЛР-тест або тест на антиген не раніше, ніж за 48 годин до прибуття в порт Марокко.

    Барбадос - гості без повної вакцинації повинні будуть зробити ПЛР-тест або тест на антиген не раніше, ніж за 48 годин до прибуття в порт Барбадос.

    Сент-Вінсент - гості без повної вакцинації повинні будуть зробити ПЛР-тест або тест на антиген не раніше, ніж за 48 годин до прибуття в порт Сент-Вінсент.

    Сент-Мартен - гості без повної вакцинації повинні будуть зробити ПЛР-тест або тест на антиген не раніше, ніж за 48 годин до прибуття до порту Сент-Мартен.

  • страхУВАННЯ
    Страховка від Covid більше не обов’язкова. Проте Costa Cruises настійно рекомендує укласти договір страхування до від’їзду.
     
    Якщо ваш круїз починається в Іспанії, і Ви прибуваєте з іншої країни або території, перед в’їздом до країни Ви маєте заповнити форму FCS на сайті  www.spth.gob.es (сайт доступний англійською, французькою, іспанською та німецькою мовами). Для тих, хто проїжджає транзитом, ця вимога необов’язкова.
    Якщо ваш круїз починається в Туреччині і ви прибуваєте з іншої країни або території, за 72 години до в’їзду в країну ви повинні заповнити форму на сайті  https://register.health.gov.tr/ (сайт доступний англійською мовою). Для тих, хто проїжджає транзитом, ця вимога необов’язкова.

    • пЕРЕБУВАННЯ на борту
      ВИКОРИСТАННЯ МАСКИ
       

      До 31 травня використання маски (хірургічної маски або респіратора) буде обов’язковим.
      • У закритих приміщеннях загального користування;
      • На відкритому повітрі, де неможливо підтримувати соціальну дистанцію;
      • Під час трансферу (наприклад, в автобусі чи шлюпці).

      Якщо динаміка заражень дозволятиме, то з 1 червня Costa Cruises скасує це правило, і використання маски буде обов’язковим лише в ліфтах, під час посадки на борт і висадки на сушу, в автобусах, на шлюпках, а також у разі відвідування каюти суднового лікаря.


      СОЦІАЛЬНА ДИСТАНЦІЯ
       
      Застосовуються ті ж правила, що і на суші: дотримуватись дистанції бажано, але не обов’язково. 
      ТЕСТ В СЕРЕДИНІ КРУЇЗУ І ВИМІРЮВАННЯ ТЕМПЕРАТУРИ
       

      Для всіх гостей, щеплених вакцинами, які були схвалені EMA (Європейським агентством лікарських засобів) – Pfizer, Novovax, Moderna, AstraZeneca, J&J – діють такі правила:

      • Тест у середині круїзу більше не проводиться, якщо інше не було встановлено розпорядженнями місцевих органів влади;
      • Більше не буде вимірюватися температура (виключенням є маршрути, що проходять через іспанські порти, – на таких маршрутах температура вимірюється при посадці та під час круїзу).

      Гості, які досягли 12 років, щеплені вакциною, не схваленою EMA, повинні проходити тест на антиген кожні 48 годин.

    • ПОслуги на борту

      Користуватися послугами в громадських місцях на кораблях (наприклад, у ресторанах, театрах, спа-салонах, спортивних залах, барах, магазинах, ігрових кімнатах, казино) можна буде дотримуватися правил, передбачених для аналогічних закладів на суші. Завантаженість цих закладів повернеться до значення 100%.

      РЕСТОРАНИ І ШВЕДСЬКИЙ СТІЛ

      Для гостей знову буде організовано шведський стіл, яким можна буде користуватися як самообслуговування.

    • ЕкСкурсІЇ І трансфер

      У всіх портах гостям буде запропоновано великий перелік екскурсій на вибір, також вони зможуть виходити самостійно в портах заходу.

      Місткість автобусів, призначених для проведення екскурсій та перевезення пасажирів, знову становитиме 100 %. Для відстеження можливих контактів із гостями, які отримали позитивні результати тесту, буде складено схему місць. Особами, які перебувають у тісному контакті, будуть вважатися 2 пасажири, які перебувають у передньому ряду, у задньому ряді та збоку від того пасажира, який отримав позитивні результати тесту. Усі пасажири зобов’язані носити маску (хірургічну маску чи респіратор) і сидіти на відведеному їм місці протягом усього подорожі.

    • ПИТАННЯ І ВІДПОВІДІ

      1.  Заходи, передбачені протоколами, застосовуються і поза Італії?
      Так. Нові протоколи відповідають вимогам, встановленим усіма країнами, до портів яких заходитимуть кораблі Costa, включно з тими країнами, які не входять до Європейського Союзу. Є лише один невеликий виняток, пов’язаний із посадкою на борт у портах Греції.

      2. Що передбачено для тих, хто сідає на борт у портах Греції?
      Пасажири, які сідають на борт у портах Греції, мають пройти тест за 24 години до посадки на судно, а не за 48 годин, як це передбачено в інших портах.

      3. Протоколи безпеки для круїзів цієї осені та зими залишаться у тому ж вигляді, в якому вони будуть з 1 травня?
      Слід одразу уточнити, що протоколи не є постійним і змінюються залежно від загальної ситуації та від рішень, які приймає влада країн, кордони яких перетинають лайнери Costa Cruises. Таким чином, якщо говорити про круїзи, які відбудуться через багато місяців, можна припустити, що на той час будуть внесені додаткові зміни до заходів, передбачених на сьогодні. Разом з тим, на даний момент ті заходи, які діють з 1 травня, актуальні і для круїзів, дата початку яких припадає на період з кінця літа.

      4. Тест на антиген, що проводиться за 48 годин до відбуття, буде обов’язковим навіть у разі подальшого покращення ситуації із зараженнями?
      На даний момент Costa Cruises вважає, що ця вимога все ще має залишатися в силі для того, щоб гості могли насолоджуватися безпечною та спокійною подорожжю. Якщо загальна ситуація покращиться, круїзна компанія оцінить можливість пом’якшення правил посадки на судно.


      5. Нові правила посадки на судно діють тільки для тих, хто перехворів на коронавірус і прищепився однією дозою, або ще й для тих, хто перехворів на коронавірус, але не прищепився?
      Гості старше 12 років, які перехворіли на Covid, але не прищепилися жодною дозою вакцини, не можуть сідати на борт. Лише свідчення про одужання (без будь-яких щеплень) не є достатньою підставою для посадки на борт.

      6. Що передбачено для тих, хто прищепився або перехворів, але хто не має сертифіката green pass?
      Ті, хто не має сертифіката green pass, можуть здійснити посадку на борт після пред’явлення аналогічних сертифікатів, що підтверджують проходження повного курсу вакцинації або факт отримання принаймні однієї дози вакцини після одужання від Covid.

      7. Коли мають бути випущені такі сертифікати для того, щоб їх визнали дійсними?
      Слід дотримуватися правил, встановлених терміну дії сертифіката країни посадки на судно.

      8. Що передбачено для гостей, які у період, що передує відправленню, перебували у тісному контакті з особою, яка отримала позитивні результати тесту?
      Такі гості можуть здійснити посадку на судно тільки через 10 днів з моменту останнього контакту з особою, яка отримала підтверджені позитивні результати тесту.

      9. Які заходи передбачені для гостей, які мають сертифікат, що підтверджують факт щеплення вакциною, яка не схвалена EMA (Європейським агентством лікарських засобів)?
      Гості так само зобов’язані надавати негативні результати тесту на антиген, проведеного за 48 годин до посадки. На додаток до цього, після посадки на борт гості будуть зобов’язані проходити тест на антиген кожні 48 годин. Цей захід не застосовується до дітей віком до 12 років.

      10. Чи передбачено соціальну дистанцію на борту?
      Як і при знаходженні на суші, як запобіжний засіб на борту рекомендується підтримувати соціальну дистанцію не менше одного метра.

      11. Чи буде скорочено місткість судна?
      На борту має бути така кількість вільних кают, яка буде достатньо для дотримання заходів тимчасової ізоляції/карантину, передбачених протоколом. Кількість таких кают становить 2% від числа пасажирів, що перевозяться, і 2% від числа членів екіпажу.

      12. Чи потрібно носити маску на борту?
      На даний момент її носіння обов’язкове у закритих приміщеннях загального користування та на відкритих майданчиках, де дотримання соціальної дистанції неможливе. Якщо динаміка заражень дозволить, то з 1 червня круїзна компанія зробить необов’язковим носіння масок у закритих приміщеннях загального користування. Водночас носіння масок буде обов’язковим у ліфтах, під час посадки на борт та висадки на сушу, в автобусах, на шлюпках, а також у разі відвідування каюти суднового лікаря.

      13. Як зміниться обслуговування на борту? Наприклад, шведський стіл? Джакузі? Спа-салони? Чи знову проводитимуться свята на борту?
      Користуватися послугами на борту можна буде за дотримання правил, передбачених для аналогічних послуг на суші. Так, наприклад, завантаженість ресторанів, театрів, спа-салонів, спортивних залів і барів на борту повернеться до 100%. Підтверджено поновлення розважальної програми, що включає дискотеки та свята на борту. Шведський стіл буде запропонований у режимі самообслуговування та включатиме вже готові страви та окремі порції.

      14. Вимірювання температури на етапі посадки та на борту буде обов’язковим?
      Це більше не є обов’язковою вимогою. В даний момент температура вимірюється лише при посадці в іспанських портах; крім того, принаймні один раз температура вимірюється в ході круїзів по маршрутах, що проходять через іспанські порти. Температура вимірюється за допомогою спеціальних терміналів, встановлених на борту кораблів.

      15.  Якщо гість, що перебуває на борту, отримає позитивні результати тесту, чи зможе він зійти на сушу і повернутися додому власним коштом?
      Органи охорони здоров’я порту висадки будуть оцінювати кожен випадок. При отриманні дозволу від органів охорони здоров’я гості можуть вирушити додому своїм автомобілем або в захищеному транспортному засобі. Якщо відстань між портом висадки та місцем проживання є великою, органи охорони здоров’я попросять провести ізоляційний період у відділенні для хворих на COVID на суші.

      16. Чи гості, які перебували в тісному контакті з тими, хто отримав позитивні результати тесту (члени сім’ї таких осіб), можуть зануритися на борт/залишитися на борту?
      Якщо позитивні результати були отримані під час посадки, то особа, яка отримала позитивні результати, а також ті, хто з ним/з нею подорожують, не можуть сісти на борт.
      Якщо позитивні результати були отримані під час круїзу, особи, які перебували в тісному контакті з хворим, повинні негайно пройти тест. У разі негативного результату особи, які перебували в тісному контакті з хворим, можуть залишитися на борту, але повинні дотримуватись деяких правил.

      Гості, які щепилися вакциною (або отримали бустерну дозу) більш ніж 120 днів тому або вилікувалися від хвороби більш ніж 90 днів тому, зобов’язані провести 5 днів у каюті на карантині; після закінчення цього періоду та перед тим, як повернутися до участі в заходах на борту, вони повинні пройти тест на Covid, а протягом 10 днів після контакту з особою, яка отримала позитивні результати, вони повинні продовжувати носити респіратор.

      Якщо ті, хто перебував у тісному контакті з хворим, прищепилися або отримали бустерну дозу менше ніж 120 днів тому, або якщо вони вилікувалися від хвороби менше ніж 90 днів тому, то відповідно до правил вони зобов’язані тільки приймати їжу в каюті протягом перших 5 днів та 10 днів користуватися респіратором.

      17. У разі висадки гостей, які отримали позитивні результати, круїз все одно продовжиться відповідно до програми?
      Так, він продовжиться відповідно до програми. Якщо кількість пасажирів, які отримали позитивні результати тесту, значно збільшиться, то за погодженням з уповноваженими органами охорони здоров’я можуть бути протестовані гості, що знаходяться на борту; також може бути змінено перелік послуг, що надаються на борту, таким чином, щоб обмежити можливість поширення вірусу.

      18. В автобусах, що використовуються для перевезення пасажирів і для проведення екскурсій, буде обмежена кількість місць?
      Ці транспортні засоби будуть заповнені на 100%. Пасажири будуть зобов’язані носити маску (не обов’язково респіратор, нормальна хірургічна маска теж підійде). Буде складено схему сидінь, змінити місце буде не можна, а якщо пасажир отримає позитивні результати тесту, то особами, які перебували з ним у тісному контакті, вважатимуться ті, хто знаходився на 2-х посадкових місцях у кожному напрямку від особи, яка отримала підтверджені позитивні результати. тіста.

    Інтернет

    Простий та надійний інтернет на борту лайнерів Costa Cruises!

    Щоб скористатися інтернет-послугами на борту, дотримуйтесь інструкцій нижче:

    Крок 1. Увімкніть Wi-Fi на своєму пристрої і підключіться до Wi-Fi мережі лайнера.

    Крок 2. Запустіть браузер, Ви будете перенаправлені на інтернет-сторінку лайнера. Виконайте вказівки, щоб налаштувати свій обліковий запис.

    Крок 3. Увійдіть в систему і виберіть пакет інтернет-опцій, який Вам найбільше підходить.

    Після підтвердження вибору та здійснення першої покупки з Вас буде списано оплату за реєстрацію. Всі витрати на послуги інтернету будуть автоматично списуватися з Вашого бортового рахунку (Costa card). Якщо Ви обрали інтернет-пакет з похвилинною тарифікацією або за обсягом інформації, що скачується, не забувайте після закінчення сеансу виходити з системи за ПОСИЛАННЯМ в адресному рядку браузера.

    Виберіть свій інтернет-пакет Costa Social Pack

    Залишайтеся завжди на зв’язку!

    Costa Social

    24 години

    5€

    Ідеальний вибір для тих, хто користується лише соціальними мережами (Facebook, Facebook Messenger, Twitter, WhatsApp, Snapchat, Google+, Instagram, Pinterest, Tumblr, Xing, Linkedin).
    Перегляд без обмежень протягом дня.

    Costa Social

    Круїз

    Заходьте на інтернет-сторінку лайнера і ловіть найкращу пропозицію за ціною (Social 24 offer), якою Ви зможете скористатися на весь період круїзу.

    Виберіть ідеальне рішення

    Ви можете використовувати Ваш акаунт з різних пристроїв, але не одночасно.

    Costa

    За хвилинами

    0,25€/хв

    Підключайтеся до інтернету, коли Вам зручно і без будь-яких обмежень за часом або за обсягом інформації, що скачується, всього за  0,25€/хв. Ідеальний варіант для тих, хто бажає завжди залишатися на зв’язку та перевіряти свою електронну пошту.

    Пакет

    Costa

    250 МВ

    35€

    Найекономніша пропозиція за ціною використання інтернету на борту в обсязі 250 MB без будь-яких тимчасових обмежень. Відмінний вибір для тих, хто використовує інтернет час від часу. Бажаючі можуть зробити підвищення категорії пакету до об’єму Costa 500 MB (+ € 14 до вказаної ціни) або до Costa 3 GB (+ € 74 до вказаної ціни).

    Пакет

    Costa

    500 МВ

    45€

    Раціональна пропозиція за ціною використання інтернету на борту в обсязі 500 MB без будь-яких тимчасових обмежень. Відмінний вибір для тих, хто використовує інтернет для перевірки пошти, перегляду фільмів та прослуховування музики. Бажаючі можуть зробити підвищення категорії пакету до обсягу Costa 3 GB (+ €60 до вказаної ціни).

    Пакет

    Costa

     3 GB

    110€

    Ідеальна пропозиція для тих, хто використовує інтернет без будь-яких обмежень обсягом 3 GB.

    Російськомовні лайнери

    Лайнери Costa для російськомовних туристів

    Costa Cruises - круїзна компанія, яка забезпечує російськомовний адаптований сервіс на борту.

    На деяких лайнерах компанії клієнтам гарантується російськомовний сервіс. Гостям надають повну інформацію про корабель та всі аспекти круїзного життя на борту, перекладають російською мовою щоденну Програму дня, меню в ресторанах та оголошення з гучного зв’язку та допомагають російськомовним гостям з усіх організаційних питань на борту.

    Щоденна програма дня, перекладена російською мовою

    У сезоні Зима 2021 - 2022 круїзна компанія представить три круїзні лайнери з адаптованим російськомовним сервісом на борту:

    Costa Toscana, Середземномор’я (діамантовий лайнер)

    Costa Firenze, Арабські Емірати  (діамантовий лайнер)

    Costa Diadema, Карибський басейн (золотий лайнер)

    Окрім цього, вже відомий склад "російськомовних" лайнерів на сезон Літо 2022

    Costa Diadema, Норвезькі фіорди  (діамантовий лайнер)

    Costa Toscana, Середземномор’я  (діамантовий лайнер)

    Costa Firenze, Середземномор’я  (діамантовий лайнер)

    Costa Smeralda, Середземномор’я  (діамантовий лайнер)

    Costa Favolosa, Країни Балтики (діамантовий лайнер)

    Costa Deliziosa, Грецькі острови  (золотий лайнер) 

    Costa Fascinosa, Балтика і Норвезькі фіорди  (золотий лайнер) 

    Золоті та діамантові лайнери 2021-2022 Costa Cruises

    Зима 2021/2022

    Costa Diadema
    Кариби
    золотий  лайнер

    Costa Firenze  Перська затока
    діамантовий лайнер

    Costa Toscana  Середземномор’я
    діамантовий лайнер

    Літо 2022

    Costa Diadema
    Норвезькі фіорди
    діамантовий лайнер

    Costa Smeralda
    Середземномор’я
    діамантовий лайнер

    Costa  Toscana  Середземномор’ядіамантовий лайнер

    Costa Firenze  Середземномор’ядіамантовий лайнер

    Costa Favolosa  Балтикадіамантовий лайнер


    Costa Deliziosa  Грецькі о-визолотий лайнер

    Costa Fascinosa   Балтика і фіорди Норвегіїзолотий лайнер

    Гарантовані послуги для російськомовних гостей:

    ЗОЛОТИЙ (БАЗОВИЙ) РІВЕНЬ АДАПТАЦІЇ

    • Російськомовний хостес
    • Цифрові екрани (включаючи тотеми та машини для реєстрації кредитних карток) російською мовою
    • Мобільний додаток Costa App російською мовою
    • Спеціальні пакети напоїв
    • Гарантовані пакети російськомовних екскурсій
    • Російськомовний аніматор у дитячому клубі
    • Розширений годинник роботи чай-станції
    • Традиційні гарячі страви на сніданок: каші, яйця та ін., а також меню російською мовою
    • Російські TV канали та відео з безпеки на борту в каюті
    • Щоденна Програма дня російською мовою

    ДІАМАНТОВИЙ (ПРЕМІУМ) РІВЕНЬ АДАПТАЦІЇ

    • Російськомовний хостес
    • Цифрові екрани (включаючи тотеми та машини для реєстрації кредитних карток) українською мовою
    • Мобільний додаток Costa App російською мовою
    • Спеціальні пакети напоїв
    • Гарантовані пакети російськомовних екскурсій
    • Російськомовний аніматор у дитячому клубі
    • Розширений час роботи чай-станції
    • Традиційні гарячі страви на завтрак: каші, яйця та ін., а також меню по-русски
    • Російські канали та відео з безпеки на борту в каюті
    • Щоденна Програма дня російською мовою

    І ЩЕ БІЛЬШЕ ...

    • Різдвяна вечірка
    • Свято 1 травня

    В обох рівнях мовної адаптації Costa подбала про всі аспекти круїзної подорожі російськомовних гостей та пропонує сервіс найвищого рівня, який зручний для гостей. Сервіс, який буде доступний для всіх російськомовних гостей:

    • Російськомовний супроводжуючий
    • Російськомовний співробітник ресепшн
    • Російськомовні офіціанти в барах та ресторанах
    • Автомати поповнення Costa карти російською мовою
    • Меню барів та ресторанів російською мовою
    • Інформація про безпеку на борту російською мовою
    • Інформація про СПА процедури російською мовою
    • Інформація про користування послугами на борту російською мовою (наприклад, підключення до інтернету, QR-коди, Costa мобільний додаток)
    • Інформаційні пропозиції російською мовою
    • Програма дня російською мовою
    • Круїзні квитки російською мовою
    • Сайт MyCosta російською мовою
    • Російськомовні аніматори для дітей та дорослих (тільки для діамантових лайнерів)
    • Російськомовний екскурсійний консультант та гіди (тільки для діамантових лайнерів)
    • Спеціальне меню страв, розроблене італійським шеф-кухарем (тільки для діамантових лайнерів)